Sindre97 Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 (endret) Hey !! Jeg hadde tentamen i dag i matte, og når jeg var ferdig så glemte jeg å pakke.. Nå ligger lekseplanen min, Naturfagsbøkene og alt på skolen!! Jeg har prøve i morgen, i Naturfag! Det er prøve om kroppen, og jeg hvet ikke hva jeg skal gjøre!! Er det noen online Naturfagsbok eller noe?!?! Plis hjelp!! Ellers tror jeg at skolen må skulkes.. og det har jeg LITE lyst til! SÅ PLIS HJELP!! Hvis du har hatt prøve om dette emnet, så kan du også si noen gode svart elns. MEN SERR, TRENGER HJELP!! Er villig til å øve i NATT! Endret 7. desember 2011 av Sindre97 Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Ring læreren din, han/hun har garentert ingenting imot å låne deg bøkene sine. Det enkle er ofte det beste. Lenke til kommentar
heh115 Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 (endret) Hvilken bok har du? Edit: Må lære meg å lese... Endret 7. desember 2011 av heh115 Lenke til kommentar
heh115 Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Prøv på ndla.no og gå på naturfag. Det er en gratis side som er laget for å konkurere med sidene som koster. Dette er VG1 pensum og vet dessverre ikke hvordan denne siden treffer blinken. Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Kroppen ja ... snevert. Lenke til kommentar
Sindre97 Skrevet 7. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2011 Det er Tellus 9 Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Skulk. Det har ingen ting å si på ungdomsskolen. Bare skulk i vei. Lenke til kommentar
Sindre97 Skrevet 7. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2011 kan ikke ringe nå, det er jo for sent til det'a ! Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 kan ikke ringe nå, det er jo for sent til det'a ! Korrekt! Da er det bare en ting å gjøre! Lenke til kommentar
oddsmurf Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Skulk pl0x Har btw samme prøve i samme kapittel og samme bok mandag Lenke til kommentar
Mats Aa Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Du har sikkert allerede fått vondt i hode av alt dette stresset, like greit å bli hjemme i morgen. Lenke til kommentar
Sindre97 Skrevet 7. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2011 Prøv på ndla.no og gå på naturfag. Det er en gratis side som er laget for å konkurere med sidene som koster. Dette er VG1 pensum og vet dessverre ikke hvordan denne siden treffer blinken. Finner ingenting om ''Kroppen'' der :l Lenke til kommentar
Sindre97 Skrevet 7. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2011 Prøv på ndla.no og gå på naturfag. Det er en gratis side som er laget for å konkurere med sidene som koster. Dette er VG1 pensum og vet dessverre ikke hvordan denne siden treffer blinken. Finner ingenting om ''Kroppen'' der :l Jeg hadde spysyken forrige uke på onsdag og torsdag, så hvet ikke om jeg tar sjangsen til å si at jeg er syk i morgen.. BTW, de tror meg mest viss jeg spyr, noen som hvet hvordan jeg spyr da? Vil spy mye da, ikke lite, som å ta fingeren ned i halsen.. Lenke til kommentar
oddsmurf Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Spis en skje salt, ødeleger et enzym i kroppen og gjør at du vil føle deg dårlig og spy. Eventuelt prøv og stikk fingrende ned i halsen. Lenke til kommentar
Sindre97 Skrevet 7. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2011 Spis en skje salt, ødeleger et enzym i kroppen og gjør at du vil føle deg dårlig og spy. Eventuelt prøv og stikk fingrende ned i halsen. Hvet ikke om jeg klarer å spise en skje salt, det smaker jo helt forferdelig.. Btw, spyr jeg mye da? Og har du prøvd det selv?? Gidder ikke den finger i hals metoden Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Chill mann, du går på ungdomsskolen. Du vil ikke ende opp som en overstressa prøvepuggende pandabjørn som meg når du begynner på Vg1. Få deg litt mus istedet;) Lenke til kommentar
Sindre97 Skrevet 7. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2011 Kan ikke chille i dette tilfelle, har jo ikke øvd en drit da Så jeg har 3 valg.. 1.Gå på skolen uten å øve å ta prøven 2. Lese på prøven i kveld-natt (trenger først stoffet å lese på fra internett) 3. Skulke (må kaste opp da) Lenke til kommentar
oddsmurf Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Har tilfeldigvis den boken i sekken + et ark der det står hva jeg burde øve på til mandag. Skal jeg skrive opp noen punkter med svar? Lenke til kommentar
Sindre97 Skrevet 7. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2011 Har tilfeldigvis den boken i sekken + et ark der det står hva jeg burde øve på til mandag. Skal jeg skrive opp noen punkter med svar? Ja, da er du en engel !!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå