LaStrada Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Tenkte å kjøpe meg et chieftec fulltower (detta) , så da lurte jeg på om dere hadde noen ideer? Jeg har tenkt på Lian Li, men har ikke råd til det... Jeg tenkte å skjære ut vindu på siden. Men har ikke så lyst på sånn "standar" greier... Har lyst på noe fett På toppen skal jeg ha en airplex EVO 240 radiator... Så jeg har ikke så mye plass på toppen av kabinettet til vindu og lignende. Men kan jo kanskje fått til noe der også... Noen ideer? Eller kanskje noen andre ideer til et annet fulltower kabinett til under tusen lappen? Jeg har 2 stk 30cm blå katoder og 2 røde. Men må vel kanksje kjøpe noen til... Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 den radiatoren tar vell 2/3 av toppen?? kan ha vindu i cd-rom og sette den der :wink: det hadde vært stilig selv om det er par andre som har gjort det... du kan ha vindu i front. det har jeg. koster 300 hvis du gå til glassmester. sunbeam-leds inne i cd-rommen. har du vannkjøling? uv-middel og uv-katode?? lys i rillene? kansje løpelys? det har jeg Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 15. august 2003 Forfatter Del Skrevet 15. august 2003 har du vannkjøling?Jeg skal ha radiatoren i toppen, så ja, jeg har vannavkjøling Men ja... Takk for ideene! du kan ha vindu i front. det har jeg. koster 300 hvis du gå til glassmester. Har du bilde? Noen andre ideer? Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 har du vannkjøling?Jeg skal ha radiatoren i toppen, så ja, jeg har vannavkjøling Men ja... Takk for ideene! du kan ha vindu i front. det har jeg. koster 300 hvis du gå til glassmester. Har du bilde? Noen andre ideer? herregud det var teit av meg :oops: er litt treg iblant.... jada, har masse bilder jeg her i tilleg har jeg leds så hele glasset lyser blått Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå