smort1 Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Soloppgang! Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Stemningsfullt bilete med bra skarpheit og fine fargetonar. Mvh. Magnar Lenke til kommentar
N.Copola Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Dette ble på en måte grafisk. Flott er det Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 7. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2011 Stemningsfullt bilete med bra skarpheit og fine fargetonar. Mvh. Magnar Takker Magnar! Dette ble på en måte grafisk. Flott er det Takker N.Copola! Lenke til kommentar
Håkon Øvermo Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Jeg var å besøkte en kjent fotograf for en tid tilbake, han var opptatt om dagen med å fotgrafere lyset, han sa det var mange motiver fra samme standpunkt med mye forskjellig lys, det syntes jeg du også er flink til Svein. flott ble dette motivet. ) Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 7. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2011 Jeg var å besøkte en kjent fotograf for en tid tilbake, han var opptatt om dagen med å fotgrafere lyset, han sa det var mange motiver fra samme standpunkt med mye forskjellig lys, det syntes jeg du også er flink til Svein. flott ble dette motivet. ) Takker Håkon! Jeg synes det er spennende hver dag å stå opp og se på hva slags lys det er over fjellene våre. Heldig som bor slik til.... Lenke til kommentar
Svein Oftedal Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Flotte fargenyanser i himmelen. Som du selv påpeker er bildet noe preget av støy. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 7. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2011 Flotte fargenyanser i himmelen. Som du selv påpeker er bildet noe preget av støy. Takker Svein! Skal utforske støyreduksjonsmulighetene i Elements 10 (hvis jeg finner ut av rett "tool"), så det kommer kanskje flere bilder med forhåpentligvis mindre støy etterhvert... Lenke til kommentar
Tokke Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Fin solopgang med dejligt lys. Synes godt om at du har forgrunden med denne gang.Dejligt motiv med udsigten udover fjorden ved Molde. Fint med lysene i huset. Foretrak en lidt mørkere baggrund. Neets Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 8. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2011 Fin solopgang med dejligt lys. Synes godt om at du har forgrunden med denne gang.Dejligt motiv med udsigten udover fjorden ved Molde. Fint med lysene i huset. Foretrak en lidt mørkere baggrund. Neets Takker Neets! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg