morgan_kane Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 (endret) Hei, Vurderer å kjøpe meg et nytt anlegg til bilen, men vet ikke helt hva jeg skal ha. Er bare orginalt som står i bilen nå. Det er to høytalere i dørene framme og to i bakluka(stasjonsvogn). Vet ikke helt om jeg har diskanthøytalere i døra lenger opp, men er ihvertfall en runding med masse hull i. Bilen er en Opel Astra 1.7tds. kan jeg kjøpe basselement som jeg setter i bakluka? Så slipper jeg å bruke opp masse dyrebar plass bak i bilen Helst må oppgraderingene koste under 1000lappen, så er nå budsjettet der ihvertfall. Kommer til å gjøre alt av arbeid selv. Er dette noe å satse på f. eks? http://www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt=8188&katid=40&mid=m436&id=&vn=736 Endret 7. desember 2011 av morgan_kane Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Det der er søppel, og ikke verdt en dritt, men for 1000kr så får du heller ikke noe mere enn et par ok høyttalere til dørene foran Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 7. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2011 (endret) Det der er søppel, og ikke verdt en dritt, men for 1000kr så får du heller ikke noe mere enn et par ok høyttalere til dørene foran Åkei, men hvordan er det dette spiller? er ikke ute etter nokka fanci dritt men noe som spiller bra til en billig penge. Vurderer egentlig å ta turen innom biltema å se hva de har. Har du/dere noen forslag på noe annet? Endret 7. desember 2011 av morgan_kane Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Det spiller ræva, og det samme gjør det du finner på biltema. Det blir mye bedre å kjøpe seg et headset til 1000kr i steden Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 8. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2011 Asså, spiller de dårligere enn orginalanlegget? Kan ikke du komme opp med et forslag da som tilsvarer akseptabel lyd iforhold til minst mulig pris? Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Det første du burde gjøre, er å bytte ut spilleren din, det vil gjøre underverker for lyden hvis du har orginalspilleren nå. Denne feks er grei: http://www.pixmania.com/no/no/10817141/art/pioneer/bilstereo-usb-sd-ipod-deh.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå