Lyngaas Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Finnes det et HK hvor 2x Asus 6970 Direct CU passer? Kabinettet mitt er et Nzxt Phantom. Har 800w PSU, antar det er nok til 2 skjermkort? Lenke til kommentar
greenman Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Så lenge hovedkortet har 2 PCI-E porter skal det gå fint. 800W skal holde det, men kommer litt ann på hvilken PSU det er. Er ikke kun watt for teller inn. Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Finnes det et HK hvor 2x Asus 6970 Direct CU passer? Kabinettet mitt er et Nzxt Phantom. Har 800w PSU, antar det er nok til 2 skjermkort? hva slags HK har du da? du burde ha minumum tre "slots" mellom hvert kort. ettersom jeg kjører 2x Asus GTX 570 DC II (samme kjøler) så merker jeg hvordan det øverste kortet kan bli litt varmt, og jeg har tre slots mellom Lenke til kommentar
Lyngaas Skrevet 7. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2011 Jeg har tenkt til å bytte HK men vanskelig å finne et som passer siden de er rimelig store. har Corsair GS 800W PSU Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Foreslåtte hovedkort: ASRock Extreme7 ASUS Maximus IV EXTREME GA-Z68A-UD7 En billigere og bedre løsning er å kjøpe et kort med en kjøler som ikke går bananas om det er mye luft rundt, da fra Sapphire eller lignende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå