Saethern Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 er det du mulig å bruke PA-høytalere på forsterkeren min (yamaha v765). eller må jeg kjøpe en ny pa-forsterker. eller holder det med effekt forsterker? : ) er veldig dårlig på dette, så takker for svar! Lenke til kommentar
Munty Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Kommer vel an på hvilken type høyttalere det er, men de fleste PA-høyttalere har innebygd forsterker. Tenker merke og modell for å kunne si noe mer. Lenke til kommentar
Saethern Skrevet 8. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2011 Kommer vel an på hvilken type høyttalere det er, men de fleste PA-høyttalere har innebygd forsterker. Tenker merke og modell for å kunne si noe mer. veldig usikker på hva jeg skal kjøpe! men tenkte bruke 4-5 000! Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Høytalleren i seg selv skal nok funke. Men har den 230v inngang, så er den aktiv, og da må forsterkeren ha Pre-out utganger for dem, og du må kjøre RCA kabler til høytallerene, eventuelt en overgang for til XLR som nok mange av disse bruker. Enkelt å få tak i. Har de normale høytaller terminaler, så vil de nok funke greit. Hvorfor gå for PA høytallere? Er det ikke bedre med skikkelige høytallere, eventuelt hjemmeversjonene av PA høytallere ala Cerwin Vega? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå