Iz87 Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Hei! Jeg er plaget med at telefonen min stadig slår seg over i "kun nødanrop". Da jeg hadde vanlig telefon skjedde dette aldri. Jeg har netcomabonnement, og har prøvd å få nytt sim-kort, men det har ikke hjulpet. Jeg er hjemme hos meg selv og har aldri opplevd at netcom ikke har dekning i dette området. Dekningsmåleren i displayet viser full dekning, men det er altså ingen kontakt med nettet. Problemet løses ved at jeg slår telefonen av og på. Etter noen timer er den plutselig tilbake i "kun nødanrop" igjen... Jeg plages også med at internett-tilkoblingen faller ut, da må den også slås av og på. Noen som vet? Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Hvis ikke Netcom har noe feil på antennen som dekker området ditt så er dette en feil på telefonen. Bare å levere den inn der du kjøpte den og insistere på at du skal ha en tilsvarende lånetelefon hvis ikke de vil bytte den med en gang. Dette har du krav på iflg forbrukerkjøpslovens §30 3. ledd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå