Gå til innhold

[HTC Desire] Spotify «force close» ved avspilling av sang som er linket opp mot lokal fil

Kaim

Anbefalte innlegg

Jeg brukte HTC Desire tidligere, med Spotify som fungerte knirkefritt. Så kjøpte jeg meg Samsung S2, og Spotify var fortsatt tipp-topp. Men siden Samsungen min tok kvelden, har jeg brukt Desire'n igjen.

Problemet er nå at Spotify lukker seg med en eneste gang (force close) så fort jeg spiller av en sang som er linket opp mot en lokal fil. Og det er jævlig irriterende, for jeg har spillelister med mye lokale filer. (Altså, jeg har de på PC'en - synca -, ikke som mp3 filer inne på telefonen). Dette har jeg aldri hatt problemer med tidligere, og etter å ha prøvd å reinstallert Spotify utallige ganger, er det fortsatt samma problemet.

Noen som har peil på hvordan jeg fikser dette?

Endret av cyclo
Emnetittel forbedret
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det jeg har opplevd på min Desire HD er at "lokal" filer synes i spotify, selvom jeg har slettet de fra kortet. Så når jeg trykker på "lokal" fil så lukker spotify seg... Jeg har ikke funnet/sett etter noe løsning, men kan det ha noe sammenheng med ditt problem?

Lenke til kommentar

Har samme problem. Prøvd alt, tatt kontakt med Spotify, ikke fått svar.

Lenge siden du tok kontakt med dem?

Merkelig at dette ikke har fått en fix hvis det er et problem blant flere..

Formaterte minnekortet, wipet telefonen, la inn nytt OS og spotify på nytt. Virket normalt siste 24 timer, håper problemet ikke kommer tilbake.

Lenke til kommentar

Har samme problem. Prøvd alt, tatt kontakt med Spotify, ikke fått svar.

Lenge siden du tok kontakt med dem?

Merkelig at dette ikke har fått en fix hvis det er et problem blant flere..

Formaterte minnekortet, wipet telefonen, la inn nytt OS og spotify på nytt. Virket normalt siste 24 timer, håper problemet ikke kommer tilbake.

Men da blir jo faen meg alt sletta da? Mye jobb å få tilbake alt :0

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...