Tommelom Skrevet 7. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2011 (endret) Kjøpte meg nytt skjermkort til htpc'n for å få hdmi. Installerte nevnte kort og alt funket fint. Neste dag når jeg startet maskina og trykket på hva som helst i windows fikk jeg dette bildet: Bildet står og flimrer sånn en stund, og enten får jeg da bsod og maskina rebooter. Eller så får jeg "Diplaydriver stopped responding and has been recovered", men tvert jeg trykker på noe som helst så går alt til helvete igjen. Jeg reinstallerte driveren og da var aero erstatet av classic. Da kunne jeg gå på startlinja og velge ting uten kræsj. Men valgte jeg aero igjen, eller prøvde å starte Amd controlpanel: kræsj. Noen som har vært borti lignende problem eller har noen tips om hva som er galt? Endret 7. desember 2011 av Tommelom Lenke til kommentar
Henning- Skrevet 7. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2011 Prøv en beta driver om du kan, funker ikke driverbytte så sjekk om det sitter riktig i porten, eller kontakt de du kjøpte det av og få nytt. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 7. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2011 Høres veldig DoA ut dette her. Lenke til kommentar
JetzBullet Skrevet 7. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2011 Mulig det arni90. Hadde trådstarter nvidia kort i før? hvis så fjernet personen driver til det kortet? Hatt lignende problem da jeg gikk fra 8800gtx til ati hd4870x2. Lenke til kommentar
Tommelom Skrevet 7. desember 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. desember 2011 Ja, jeg avinstallerte nvidia-driverne før skifte. Skal se om jeg får testet med noen andre drivere (og sjekke at det sitter skikkelig på plass). Lenke til kommentar
Tommelom Skrevet 7. desember 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. desember 2011 Prøvde med forrige driverne, men ikke noe forskjell. Så lenge jeg ikke installerer noen drivere og bare kjører standard vga-drivere, så funker kortet greit. Kan se ut som om det ikke er helt friskt. Satte tilbake nvidia-kortet og alt funker gulle godt. Lenke til kommentar
JetzBullet Skrevet 8. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2011 Løsningen min var å installere oprativsystem på nytt. Det finnes et program som heter driversweeper,har ikke kjenskap til det men den skal vistnok fjerne rester av GPU-drivere. Et spørmål til,er det kortet som du har i din pc nå ny? eller kjøpt brukt? hvis så kan det være full i støv og derfor skape krøll pga varmeproblemer. Lenke til kommentar
Tommelom Skrevet 10. desember 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. desember 2011 Reinstallerte windows selv, og det fiksa problemet. Ganske irriterende, men hva gjør men ikke for ny, deilig hw. 1 Lenke til kommentar
JetzBullet Skrevet 11. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2011 Nice Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå