Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Østfoldklinikken - avrusning

Bruker-97420

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei alle.

Er det noen som har vært på Østfoldklinikken og kan fortelle litt om hvordan det er der?

http://old.sykehuset-ostfold.no/modules/module_123/proxy.asp?D=2&C=1811&I=3635

Har dessverre ingen erfaring herfra,men ser da bra ut i følge link.Men inntil 6mnd ventetid på behandling er lenge om en vil gjøre noe med livet sitt.Mange som faller utenom da,men for all del...stå på og ønsker deg,eller den det måtte gjelde alt godt videre i prosessen :)

Lenke til kommentar

Takk Jan Erik. :) Det er heldigvis ikke jeg som bør legges inn, men min kjære eks. Han er veldig motvillig siden han ikke vet noe om stedet, så jeg prøver å finne ut alt jeg kan om det... Takk for linken, jeg har lest det før, men finner ikke stort annet enn det som står der. Virker som alle sidene som er skrevet om det har kopiert den samme teksten... Og takk for lykkeønskningen. :)

Lenke til kommentar

Takk Jan Erik. :) Det er heldigvis ikke jeg som bør legges inn, men min kjære eks. Han er veldig motvillig siden han ikke vet noe om stedet, så jeg prøver å finne ut alt jeg kan om det... Takk for linken, jeg har lest det før, men finner ikke stort annet enn det som står der. Virker som alle sidene som er skrevet om det har kopiert den samme teksten... Og takk for lykkeønskningen. :)

Du kan jo ringe og forhøre deg litt også da?

Bare hyggelig å hjelpe :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...