Jerry Skrevet 7. februar 2002 Del Skrevet 7. februar 2002 Hei, Lurte bare på om det var mulig å få tak i frontdeksel til Plextor CD-ROM og CD-BRenner? mvh espen Lenke til kommentar
ELWiss Skrevet 8. februar 2002 Del Skrevet 8. februar 2002 Hva skal du med nye frontdeksel? Kunne jo vært kult å mekket til noe med plexi, eller alu-plater eller noe sånt.. Kjekt å ha ting hjemmelagde. Da kan du liksom velge akkurat hvaslags knapp du skal ha, hvor mange lysdioder, og hvor de skal stå. Kjekt å bestemme litt selv ELWiss Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 31. august 2002 Del Skrevet 31. august 2002 Jeg hørte at Plextor solgte ferdig lakka frontdeksler til sine brennere/CDROM'ene. Er dette sant? Finnes det et sted hvor man får kjøpt frontdekler til Plextor eller NEC? Gjerne også Floppydisken!! har ikke lyst til å lakke selv, pga. fargenyanser osv... Lenke til kommentar
oceana Skrevet 31. august 2002 Del Skrevet 31. august 2002 flekk fra hverandre brenner'n /cd-rom'n og spray i vei :smile: det gjorde jeg, men dum som jeg er så klarte jeg ikke vente til det var tørt, så det ble noen stygge fingeravtrykk.....må lakkes på nytt.... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. september 2002 Del Skrevet 2. september 2002 Se på microplex, jeg tror de har det. Ev, 3dfxcool.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå