Gå til innhold

Nytt HK, CPU, RAM og skjermkort til ca 5000kr

Anbefalte innlegg

Eg har bestemt meg for å erstatte den fire år gamle PCen min, og for fyrste gong på over ti år vil eg bygge sjølv, sidan eg har nokre komponentar som kan overførast til nytt oppsett.

PCen vil bli brukt som HTPC og litt gaming i ny og ne. Minstekrav er at eg får ei smooth oppleving med The Witcher 2 i 1920x1080 med høgt detaljnivå. Ingen videoredigering e.l.

Ser ikkje for meg at eg kjem til å køyre skjermkort i SLI/Crossfire. Eg ynskjer eit system med mulighet for overklokking.

Hadde eigentleg bestemt meg for å gå for i7, men etter å ha kikka rundt på forumet ser det ut til at det blir i5 2500k-oppsett.

Foreløpig innkjøpsliste:

Oppgraderingspakke 2500k:

Intel® Core™ i5-2500K Processor, Socket-LGA1155, Quad Core, 3.3Ghz, 6MB, 95W, Boxed w/fan

ASUS P8Z68-V PRO/GEN3, Socket-1155, ATX, Z68, DDR3, 3xPCIe(3.0)x16, CFX&SLI, SATA 6Gb/s,USB3.0,FW, VGA,DVI,HDMI, EFI

Kingston DDR3 HyperX 1600MHz 8GB, Kit w/2X HyperX 4GB DDR3, CL9-9-9-27, 240pin

ZOTAC GEFORCE GTX 560 1GB

Vil helst ikkje ut med meir enn ca 5000 for nye komponentar.

Dette har eg frå før:

Cooler Master CM 690 II Advanced

Silver Power 500w PSU

WD Caviar Black 640GB

INTEL X25-M 80GB SSD

Creative Labs SoundBlaster X-Fi PCI Sound Card SB0670

LG GGW-H20L BR/HD-DVD/DVD

Ser dette greit ut? Er det noko eg har oversett?

Vil det skjermkortet gjere nytten i Witcher 2, eller bør eg legge ut eit par hundre til for eit 560 TI kort?

Eg har aldri overklokka før, og kunne tenkt meg å prøve med luftkjøling. Bør eg erstatte stock vifte? Kva for typar tilrår dykk i så fall til ein rimeleg penge? Bør eg kjøpe ekstra vifte® til kabinettet? Eg trenger ikkje maxe ut prossessorkapasitet, men hadde vore fint å auke med ein ghz.

Takk for svar på førehand!

Audun

Endret av Voidhanger
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Endte opp med:

Intel® Core™ i5-2500K Processor

Noctua NH-D14

Kingston DDR3 HyperX 1600MHz 8GB

ASUS P8Z68-V LX

Fant ut at eg ikkje trenger meir fancy HK, og det er null problem å overklokke på det ifølge reviews som er tilgjengelege (her og her). Virkar å vera eit røvarkjøp til ca 800kr.

Ventar med å kjøpe skjermkort til AMD annonserer mid-range kort utpå nyåret (?). Men om eg finner ein bra deal på 560 TI, er det mulig eg snappar opp den. 8800GTen min får holde ei lita stund til. Takk for tips :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...