eia_ Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Hva er galt når jeg får opp følgende melding: The CD drive has an invalid SCSi setting (error 4000). We suggest you reboot and try again. Dette kommer opp etter cden er "brent" på 5% fullført, men egentlig så brenner den ikke fordi cden er blank etter dette. Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Nero brenneprogram? Dette har jeg sett før et sted... (husker ingen løsning) Hvilket OS har du? Og CD-Brenner? Reinstaller Nero! Lenke til kommentar
eia_ Skrevet 15. august 2003 Forfatter Del Skrevet 15. august 2003 Ja, jeg har nero, Os vet jeg ikke hva er og brenneren er en ...hmmm, den hadde ikke noe merke. Er hvertfall en 32x/12x/48x. Lenke til kommentar
Fotoentusiasten Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Hva er galt når jeg får opp følgende melding:The CD drive has an invalid SCSi setting (error 4000). We suggest you reboot and try again. Dette kommer opp etter cden er "brent" på 5% fullført, men egentlig så brenner den ikke fordi cden er blank etter dette. Skriv litt om hvilke komponenter du har Lenke til kommentar
eia_ Skrevet 15. august 2003 Forfatter Del Skrevet 15. august 2003 Hmm, har ikke så stor peilig på pc. Men den har ca 700 mb ram, 60 GB hd, og 64 MB 3dkort, vis d var det du ville vite? Jeg kan vel også si at det er en "statoil pc". Lenke til kommentar
eia_ Skrevet 15. august 2003 Forfatter Del Skrevet 15. august 2003 fant nettop ut at brenneren heter cyberDrv cw058d. Lenke til kommentar
Fotoentusiasten Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 fant nettop ut at brenneren heter cyberDrv cw058d. Neppe navnet på brennern din det der. Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 søkte på google fant denne. Kanskje den hjelper deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå