Hotel Papa Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Til dere som har fått oppgradert til 70/10, bor dere i boretslag/sameie? Vi bor i et vanlig rekkehus, virker ikke som at den dealen gjelder da? Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 8. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2011 Du kan nok få 70/10, men får den nok ikke til samme pris som borettslag gjør. Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Ca. hvor lang tid kan man forvente at det tar før hastigheten blir oppgradert? Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Spørs om du gjorde oppgraderingen per telefon eller mine sider på nettet. Var det per telefon skjer oppgraderingen nærmest umiddelbart. Gjorde du det via nettsiden kan du forvente oppgradering etter 1-2 dager. Veldig opp og ned. Lenke til kommentar
amiganostalgia Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Dere som har oppgradert til 70/10, har dere merket forskjell i ping tider, negativt/positivt? Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Det jeg har hørt fra tre av mine nærmeste venner som fikk oppgradert i går er at alt fungerer akkurat som det skal. Alle har i hvertfall dønn nøyaktig den hastigheten de betaler for, og ping skal være svært lav i spilla som det har blitt testet hittil. Men igjen, det kan jo variere noe i forhold til kvaliteten på kobbernettet i området og diverse andre grunner. Bestilte selv 100/10mbit, og forventer sjåføren på døra med det nye modemet her nå innen kort tid, så jeg kan poste noen hastighetssjekker og pingtest når det er oppe og går om et par timer. Lenke til kommentar
amiganostalgia Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 I utgangspunktet skulle ikke den økte båndbredden ha noe å si på ping tiden, men om en og er blitt satt over til annet utstyr på ny linje fra sentralen kan det vel gjøre noe utslag. Før og etter bilder/logg hadde jo vært kjekt. Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 (endret) 100mbiten demmes yter i hvertfall ikke mer enn ca 80mbit, så det var litt skuff. Men skal sjekke litt på routern jeg bruker først. 80 var forøvrig med kabel rett inn i routern. Liten edit: Får 100mbit når jeg kobler opp kabel rett til modemet. Noen grunn til at routern fjerner såpass mye av hastigheten? Sjekket forresten flere ganger og fikk alt fra 40-70mbit nå. Er det noe som skal endres i routern for å oppnå raskere hastighet? Har jo 300mbit router og 280mbit(ish) USB adapter til pcen. Endret 8. desember 2011 av DavidH Lenke til kommentar
Actibus Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Så det er derfor jeg fikk sms fra posten om at det var pakke på vei fra CD, antagelig et nytt modem Bestilte oppgraderingen igår kveld. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå