kloffsk Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Helt OK for City å ryke så de kan trygge ligagullet. Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Skulle likt å sett statistikken vår på cornerere... Lenke til kommentar
SniKaZ Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Park, Giggs, Young(den formen han er i nå)og Evans har ingenting på et vinnerlag å gjøre. Young er god på sitt beste, mens Park,Evans kan bli solgt i Januar etter min mening. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Bah, det er så opplagt at United får seg et mål snart. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Offside da gett. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Skulle likt å sett statistikken vår på cornerere... Dødballer generelt... Det er traurige greier, altså. Jeg vet at vi har skader over hele fjøla nå, men det går ikke an å bare skylde på skader. Det må en inngripen til, og jo fortere SAF og Glazer-pakket forstår det, jo bedre. Vi taper mer penger på å spille denne drittfotballen enn vi gjør på å hente inn en kvalitetsspiller som kan styrke midtbanen. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 De derre Lyon gjør det OK ser jeg. Klarer noe vi ikke klarer. Lenke til kommentar
Givanildo Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Xherdan Shaqiri ser ut som en veldig spennende spiller. Veldig hurtig, god teknikk og virker smart. Med sine 170cm har han i allefall høyden til å passe inn i Barcelona. Kanskje en spiller som hadde gjort seg i et United-lag? Selv om jeg ikke er Manchester United-fan virker det absolutt som at ting må gjøres sommeren 2012. Renske opp skikkelig i stallen og selge spillere som f.eks Evans. Ser heller ikke poenget i at Berbatov og Diouf er der. Ut med daukjøttet og inn med kvalitet. Ferguson angrer muligens på at han ikke strakk seg enda lengre for å hente Sneijder. Kunne kanskje vært en mulighet i januar da Inter ligger langt nede i Serie-A og snart utenfor CL-rekkevidde. Skuffelse for United. Manchester United - Manchester City i EL-finalen! Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 jAAA! City er ute!!! Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Rooney er faen meg god. Lenke til kommentar
SniKaZ Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 United klarer ikke komme til EL-Finala engang slik de spiller nå Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 IJEfhIUWENF LØP DA DIN FEITE GRANNYSHAGGER hater rooney, feite pølsejævel, moneygrabbingwhore natta. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Basel spiller med hjertet utapå drakta, herlig! 4 Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 (endret) De derre Lyon gjør det OK ser jeg. Klarer noe vi ikke klarer. Hver gang jeg hører "PLING" på Viasat4 tenker jeg automatisk Lyon nå EDIT: Basel skal ha for jævlig bra spill vertfall, noe upusset er det men alle spillerene gir 110% i motsetning til et annet lag. Endret 7. desember 2011 av haddis Lenke til kommentar
SniKaZ Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Da sier jeg takk for meg. Makan til møkkafotball er det lenge siden jeg har sett. I det siste har jeg kjeda meg så sinnsykt under united kamper at jeg ofte har slått over på andre kamper. Om det ikke blir store endringer i enten taktikk, eller at SAF slutter å sette inn på spillere som såvidt hadde overlevd i tippeligaen, da er det ikke mye å se på, og blir heller ingen trofeer i år. Det trodde jeg forsåvidt ikke før sommeren heller. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 7. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2011 Nei, pakk sammen og reis hjem. Fortjener ikke lønna deres noen av dere. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Macheda ender nok opp i Serie B. Lenke til kommentar
wampster Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Basel spiller med hjertet utapå drakta, herlig! +1 Morro å se på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg