wasco Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 See me Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 trallala..he he...fint bilde Wasco,ønsker deg en fin dag...bla bla bla søt pike... smil Lenke til kommentar
Tokke Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Fint eksponeret og lyssat. Blev til en noget snæver beskæring. Lenke til kommentar
Håkon Øvermo Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Flott dette Wasco, likte utsnittet. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Bra teknisk utførelse, men en litt for "smal sak" kanskje..! God 3'er! Lenke til kommentar
Svein Oftedal Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Slik fotografering har jeg lite peiling på, men såvidt jeg kan forstå framstår dette i fin belysning og er detaljrikt. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 8. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2011 Nå er det noe tull igjen så jeg ikke får svart inne på forumet... Men takk til alle dere som tok dere tid til å se på og kommentere bildet Lenke til kommentar
N.Copola Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Nå er det noe tull igjen så jeg ikke får svart inne på forumet...Men takk til alle dere som tok dere tid til å se på og kommentere bildet Kan være at du ikke var pålogget Lenke til kommentar
N.Copola Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Nå er det noe tull igjen så jeg ikke får svart inne på forumet...Men takk til alle dere som tok dere tid til å se på og kommentere bildet Kan være at du ikke var pålogget Var en flytanke, men helt feil selvfølgelig Lenke til kommentar
wasco Skrevet 8. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2011 Nå er det noe tull igjen så jeg ikke får svart inne på forumet...Men takk til alle dere som tok dere tid til å se på og kommentere bildet Kan være at du ikke var pålogget Var en flytanke, men helt feil selvfølgelig Det som skjer av og til uten at jeg vet hvorfor er at jeg logger meg på og det går greit. Men når jeg navigerer til forumsiden, må jeg logge meg på igjen - og vips så havner jeg på forsiden av Digit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg