screenman Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Jeg røyker rundt 1-2 sigaretter per dag, noen dager røyker jeg ikke i det hele tatt. Det jeg lurer på er hvor skadelig det er å røyke bare 1-2 sigaretter per dag, og hvor mye blir immunforsvaret svekket av dette, og blir immunforsvaret svekket permanent, eller bare da man røyker? Jeg blir også litt svimmel når jeg røyker, men dette er nok fordi jeg nettopp har begynt å røyke. Hvor lang tid vil det ta før denne svimmelheten vil forsvinne? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Tror du finner svaret ditt her: http://www.ung.no/oss/tobakk/46478.html Lenke til kommentar
Mysterious Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Stopp før du blir avhengig 4 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Hvis du nettopp har begynt å røyke, har du fremdeles muligheten til å slutte uten voldsomme abstinenser. Benytt muligheten før det er for sent. 1 Lenke til kommentar
aleh Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 (endret) Det å røyke er riktig vei, men du gjør det feil. Slutt med all bekymring, mann deg opp og ignorer alle alarmer og varsler kroppen gir. Ikke glem du er en rebell, en som gjør som han selv vil. Endret 7. desember 2011 av aleh Lenke til kommentar
empetre Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Slutt mens du fortsatt kan. Når du er ung utvikler organene dine seg fortsatt, og disse blir spesielt utsatt for giftstoffene i røyk. Gjør deg selv og kroppen din en tjeneste; slutt! :-) Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Å slutte gir ingen abstinenser. Jeg har røyka i mange år med pauser på alt fra mnd til år, og aldri merker abstinenser. Røyking er skadelig og verre dess mer man røyker. Svimmelhet går over når du blir mer vandt til det, men det varierer fra person til person. Røyk er noe svineri og kun negative ting med. Så det er bedre å slutte med det tullet enn å bli avhengig, for da er det langt verre å holde seg unna. Ødelegger helsa, dyrt og lukter ille. Ingen positive ting med røyk. Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Jeg som mange andre bryr seg ikke så mye om kroppens skade av tobakk, men å røyke er DYRT! Du blir å bruke mange, MANGE tusen kroner på tobakken, ÅRLIG. Vil du dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå