jeanette roger Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Palm tree traffic Kaos Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 7. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2011 hmm det ble merkelig uklart...se om jeg får lagt inn et til Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 hmm, begge ble like uklare, men fargene er jo fine da! 3'er! Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 7. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2011 ja,og nr 3 ble ikke no særlig heller...men men,får prøve meg på en sart rosa rose i morgen,he he tusen takk for komentar , og ønsker deg selvsagt alt best smil Lenke til kommentar
TBPhoto Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 V1 og V2 er uklare, men V3 ser ganske grei ut. Fine farger Lenke til kommentar
Tokke Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Kaotisk billede med spændende farvelægning. Fint med bilen helt i front. 1 Lenke til kommentar
Håkon Øvermo Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Utsnittet ditt er kjempefint, fargene som alltid helt topp. Motivet liker jeg kjempegodt. Uklarheten trekker ned. Som jeg har nevnt tidliger så er f11 ok å bruke på nattbilder i følge Kelbys lærebok. Så spennende med Asia reise, kos deg mye når du drar. Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 11. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2011 tusen takk Håkon,ja jeg fikk det ikke bedre dette bilde,var for dårlig utgangspunkt,men måtte bare litt farger.. ja gleder meg til dra så driver planlegger reisen,og koser meg med det.. skal bli godt etter enormt med jobbing,støl i hvert et fiber i kroppen etter og ha lelkt snekker,murer,maler,rorlegger osv..faktisk dette mareritte av noen vannlekkasjer har nå tatt hele 4 år,så ja det blir jo helt merkelig ikke ha et problem... så feire det med en go lang ferie rekresjon av kropp og sjel,bare få lov og være..skal bli godt..og sikkert ganske rart... men herlig boracay blir vel der jeg blir mest,dykke,seile,lære meg kite,masse massasje og litt yoga og sol palmer god mat hyggelige mennesker,ja det som gjør en godt,og blir vel selvsagt en del bilder tenker jeg,og innom manila og hong kong så får jeg se om det blir mulighet for en tur opp til tibet,el om det må bli neste tur.. ja jeg gleder meg veldig.. smil ønsker deg en fin søndag klem Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 11. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2011 Kaotisk billede med spændende farvelægning. Fint med bilen helt i front. tusen takk,ja jeg liker jo kaos av farger,så hyggelig du fant det spennende,smil og klem Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 11. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2011 V1 og V2 er uklare, men V3 ser ganske grei ut. Fine farger tusen takk for hyggelig komentar,smil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg