learntofly Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 (endret) Har brukt gratisversjonen av adw en god stund nå. Må si at jeg er veldig positivt overrasket over ex-versjonen. Utrolig mye mer smooth enn gratisversjonen på min gamle Desire. Endret 8. desember 2011 av learntofly Lenke til kommentar
Prompel Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 (endret) Disse kommer på billigsalg fredag: Shazam Encore Jelly Defense Spirit HD NEED FOR SPEED™ Shift Farm Frenzy Sentinel 3: Homeworld Game Dev Story My Beach HD Baseball Superstars® 2011 Endret 9. desember 2011 av Prompel 2 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Enda mere spill... AtW Lenke til kommentar
µT. Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Lovet meg selv å ikke kjøpe flere spill, men Game Dev Story er et must have! SISTE spillet jeg kjøper nå Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 I dag er 9 av 10 ting spill, den eneste applikasjonen er en sak som har vært på tilbud fra før? Det begynte bra, men de må komme med noe mer interessant skal det være noe særlig mot slutten av perioden. AtW Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Enig med AtW, men det sier kanskje noe om hva de mener er den største inntektskilden i market? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg