Niklasp Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Nå går de snart forbi Apple App Store. Android Market når ny milepæl Lenke til kommentar
gwh Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Da ble de tre apper i dag gitt 1 Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Bør vel og nevnes at det er nye apper på tilbud hver dag. Ser ikke ut til at de har endret tilbudet fra i går enda, men det går sikkert etter amerikansk tid. 2 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Androids vekst på alle fronter i år har jo virkelig vært enorm. AtW Lenke til kommentar
Prompel Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 (endret) Dag 1: 6 av 10 apper kjøpt. Dag 1: 7 av 10 apper kjøpt. Dette kommer til å bli dyrt! Endret 7. desember 2011 av Prompel 1 Lenke til kommentar
µT. Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 (endret) Dagens tilbud er: Flick golf Reckless racing Fruit Ninja Read it Later AirSync by Doubletwist Beautiful Widgets Christmas HD + 3 andre jeg ikke kjenner til. Siden er ikke oppdatert enda, men søker dere på navnene så står det 1 krone Kjøpte selv Read It Later. Endret 7. desember 2011 av Steffen Moss Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Jeg har nå en HTC Hero, men skal snart kjøpe Samsung Galaxy Nexus. Kan jeg da overføre app'ene til den nye telefonen? Har også kjøpt en Galaxy tab nå (egentlig en julegave, men tror jeg skal fikle litt me den), kan jeg legge inn app'ene på den også? Går det via Gmail-kontoen? Lenke til kommentar
µT. Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Ja det kan du. Applikasjonene vil være bundet til Gmail-kontoen din, så hvis du bruker den kontoen på andre telefoner/tablets, så vil du kunne installere dem igjen. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Kan man binde mange enheter til samme gmail-konto? AtW Lenke til kommentar
µT. Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Ja, jeg har 3 telefoner på min konto. Lenke til kommentar
HetrTiXc Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Noen som vet hvordan man kan laste ned noe uten at nåværende telfon er støtta? Vil ha Minecraft Lenke til kommentar
µT. Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Da må du nok låne en annen telefon/tab, legge til Gmail-kontoen din, kjøpe Minecraft og til slutt fjerne kontoen. Unødvendig slit altså. Lenke til kommentar
Prompel Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 (endret) Noen som vet hvordan man kan laste ned noe uten at nåværende telfon er støtta? Vil ha Minecraft Rediger build.prop, krever root. http://forum.xda-dev...d.php?t=1379584 Endret 7. desember 2011 av Prompel 1 Lenke til kommentar
zaqqoZeq Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Går det an å kjøpe apper uten å ha en Android-mobil registrert? Har bestillt en Nexus Galaxy og skulle gjerne benyttet meg av tilbudene som er for tiden. Lenke til kommentar
Prompel Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 (endret) + 3 andre jeg ikke kjenner til. BB - Bedtime Battle Star Chart NFL Rivals Når jeg trykker refresh, så får jeg av og til opp dagens side, og av og til gårdagens. Endret 7. desember 2011 av Prompel Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Hvordan er star chart vs google sky? AtW Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Utifra utformningen på reklamen for stuntet kan det virke som flight track fra mobidata kommer på tilbud før eller senere også. AtW Lenke til kommentar
Prompel Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Dagens tilbud (torsdag): TETRIS Can Knockdown 2 Reckless Getaway Toki Tori Homerun Battle 3D Space Physics Talking Tom Cat 2 ADWLauncher EX + noen til. 2 Lenke til kommentar
µT. Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Bortsett fra ADW EX, så er det ikke så mye interessant idag, men vi mangler 2 apps til så vi får nå se! Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Veldig mye spill da, håper de får litt større prosent av nytteapplikasjoner utover. AtW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg