henhen Skrevet 7. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2011 Hei! Nå som snøen og kulda for alvor har kommet er det på tide at jeg gjør som alltid å trekker sør over for vinteren. Spesielt for i år er at jeg ikke har bestemt meg helt for hvor. Derfor søker jeg andres erfaringer. Dette er hva jeg ser etter: Steder jeg kan reise å bo i leilighet/resort, men det må være gode sykkelmuligheter der. Jeg tenker helt syd, slik som spania, portugal, hellas. Kanskje til og med afrika, om noen har litt erfaring derifra. setter pris på alle reisetips! - Hen Lenke til kommentar
Kcncimp Skrevet 12. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2011 Hei Hein Vil anbefale Costa Blanca område i spania, Altea/Albir/Benidorm/Calpe. Nå på vinteren er det der det er mest stabilt i fastlandet i spania og kan ligge på 20 grader :-). Svært rimeligt å leve å bo der også. Om du vil ha 25 grader og sol så er Gran Canaria plassen, men er i mine øyne veldig kjedelig å sykle der forhold til fastlandet, kupert over alt. Mvh I Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå