Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Trådløs router gir meg blåskjerm?

Anbefalte innlegg

Håper noen kan hjelpe meg.

Hver gang routeren min restarter eller skrues av og på, resulterer det i at samtlige pc`er i huset får blåskjerm.

Løsningen har vært at jeg har skiftet passord på trådløserouteren og det har løst det frem til den restarter eller tilsvarende..noe jeg er møkklei av.

Jeg har koblet meg opp via kabel og da var det ikke noe problem, det ligger i trådløserouteren.

Ruteren er en Netgear WNR1000..har googlet og søkt, men finner ikke ut av det.

Noen som har opplevd lignende? Kan det være virus i routeren?:p

Endret av Stany
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ok, det er en som kjører XP og to nye som kjører Win7. Jeg kan forstå at det er noe med den som har XP, det er en downgradet vista pc som er noe ustabil...Men de to andre er så godt som nye.

Det merkelige er at alt løser seg når man fikser nytt passord på den trådløse..jeg har forsøkt å laste ned nyeste drivere på den osv, men det er akk det samme.

Forøvrig opplever jeg ikke feil ved bruk av smarttelefoner og ps3.

Lenke til kommentar

Det er sjeldent at operativsystemet krasjer av seg selv, som regel er det drivere som forutsaker at OSet krasjer.

Da referer jeg til drivere som kjøer i kernel space, og ikke i brukerspace.

Programmer og drivere som krasjer i brukerspace blir som regel startet opp igjen på nytt uten at du som bruker legger merke til det.

Om du har W7 så skal OSet lagre alle feilmeldingene. Jeg husker ikke dessverre ikke på farten hvor W7 lagrer filene, men det kan lett googles.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...