Tokke Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Jeg har modtaget temadagsstafetten fra Kristin og tager gerne udfordringen op. Altid spændende når Digiterne fokuserer på det samme tema. Temaet for næste temadag på Digit søndag den 18. december har jeg valgt skal være: "Drillenissen" Under temaet Drillenissen har du vide grænser f.eks.: Hvordan ser en drillenisse ud? Drillenissens tumleplads! Find fem fejl! Hvad er mon dette? Hvordan driller man en Digiter? Drillenissens livret Ja, mulighederne er mange og kun fantasien sætter rammen. Velkommen til temadag "Drillenissen" søndag den 18. december. Mange hilsner og på fornøjeligt gensyn til temadagen. neets nesnej Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 (endret) Jeg har modtaget temadagsstafetten fra Kristin og tager gerne udfordringen op. Altid spændende når Digiterne fokuserer på det samme tema. Temaet for næste temadag på Digit søndag den 18. december har jeg valgt skal være: "Drillenissen" Under temaet Drillenissen har du vide grænser f.eks.: Hvordan ser en drillenisse ud? Drillenissens tumleplads! Find fem fejl! Hvad er mon dette? Hvordan driller man en Digiter? Drillenissens livret Ja, mulighederne er mange og kun fantasien sætter rammen. Velkommen til temadag "Drillenissen" søndag den 18. december. Mange hilsner og på fornøjeligt gensyn til temadagen. neets nesnej Artig tema dette! Formoder at "drille" på dansk måske betyder noget sånt som "tulle" eller "erte" på norsk??? mvh nievs nesnetrom Endret 7. desember 2011 av smort1 1 Lenke til kommentar
Tokke Skrevet 7. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2011 (endret) Jeg har modtaget temadagsstafetten fra Kristin og tager gerne udfordringen op. Altid spændende når Digiterne fokuserer på det samme tema. Temaet for næste temadag på Digit søndag den 18. december har jeg valgt skal være: "Drillenissen" Under temaet Drillenissen har du vide grænser f.eks.: Hvordan ser en drillenisse ud? Drillenissens tumleplads! Find fem fejl! Hvad er mon dette? Hvordan driller man en Digiter? Drillenissens livret Ja, mulighederne er mange og kun fantasien sætter rammen. Velkommen til temadag "Drillenissen" søndag den 18. december. Mange hilsner og på fornøjeligt gensyn til temadagen. neets nesnej Artig tema dette! Formoder at "drille" på dansk måske betyder noget sånt som "tulle" eller "erte" på norsk??? mvh nievs nesnetrom Hej Nievs - lyder rigtigt - Neets Endret 13. desember 2011 av Websters 1 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Høres ut som det er på tide med selvportrett her 5 Lenke til kommentar
wasco Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Høres ut som det er på tide med selvportrett her Du har skjønt det 1 Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Blir vel oversatt til noe sånt som "tullenisse", "ertenisse" eller lignende - eventuelt "møkkanisse" for den virkelig slemme... 2 Lenke til kommentar
Tokke Skrevet 13. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2011 Nu nærmer tiden sig for næste temadag søndag den 18. december - temaet er Drillenissen. Husk nu at forberede dig i god tid,så du er klar til dagen. Sådan et tema kan jo godt drille lidt inden du bliver tilfreds med dit bidrag. Rigtig god fornøjelse og på gensyn den 18. 1 Lenke til kommentar
Tokke Skrevet 18. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2011 Tusind tak til alle jer Digiter, der tog jer tid til at levere kreative og sjove billeder til temadagen om Drillenissen - her midt i den travle juletid. Temadagsstafetten er sendt videre og jeg venter spændt på en positiv tilbagemelding - og I får en udmelding om næste temadag her på Digit. God Jul til jer alle - hilsen Steen 2 Lenke til kommentar
Håkon Øvermo Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Tusind tak til alle jer Digiter, der tog jer tid til at levere kreative og sjove billeder til temadagen om Drillenissen - her midt i den travle juletid. Temadagsstafetten er sendt videre og jeg venter spændt på en positiv tilbagemelding - og I får en udmelding om næste temadag her på Digit. God Jul til jer alle - hilsen Steen Hei Steen Jeg takker for tiliten, og tar selvfølglig i mot stafettpinnen. Vil samtidig få takke deg for en artig og fin temadag som har gjort at vi måtte legge våre hoder i bløtt, og prøe å være kreative. Det har vi sett på resultatet i dag, mnge artige og fine bilder. Ønsker deg forsatt n god førjulstid. Mvh Håkon 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg