Bjørn Ove Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Jeg får en feilmelding i Outlook når jeg sender mail til kolleger og enkelte andre kontakter som jeg har valgt fra kontaktlista mi. Feilmeldingen er "En eller flere parameter er ugyldig". Til de fleste andre kontaktene mine så går det greit. Det går også greit om jeg skriver inn e-postadressene manuelt ("problem kontaktene"). Dette problemet oppsto da jeg installerte "Hotmail Connector Outlook 2010", nå når jeg kjøpte meg en Windows telefon. Jeg har avinstallert "Hotmail Connector", uten at det hjalp. Jeg avinstallerte og reinstallert Office pakka, uten at det hjalp. Legger jeg inn alle problem adressene på nytt kontaktene mine så fungerer Outlook som den skal. Noen som har løsning på dette problemet, så jeg slipper å legge inn alle adressene på nytt? Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 OS har du? Win7? Win XP? iOS?? Lenke til kommentar
Bjørn Ove Skrevet 7. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2011 OS har du? Win7? Win XP? iOS?? Win 7 Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 (endret) Nå har jeg Engelsk OS, men du finner nok frem. Se om dette hjelper: - Control Panel : Sett "View by" til "Small icons". - Default Programs > Set program access and computer defaults - Her har du sikkert "Custom" aktivert. Trykk for å åpne den. Her skal du finne "Choose a default e-mail program". Se om den ikke står på Outlook (må være installert). Endret 8. desember 2011 av AvidGamer Lenke til kommentar
Bjørn Ove Skrevet 8. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2011 Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå