xarr Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 (endret) Heisann, Jeg er på utkikk etter noen hodetelefoner som er praktiske når man er på reisefot. Det beste hadde vært hvis de er delvis sammenleggbare og at det eventuelt følger med et skrin eller lignende man kan oppbevare det i. Jeg jobber offshore og sekken kan få litt juling i helikopteret så jeg har ødelagt et par allerede. Prisklasse er ikke så nøye(de skal brukes sammen med en bærbar pc). Endret 8. desember 2011 av mts Lenke til kommentar
The Silencer Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Hei. Noen populære/vanlige/fornuftige forslag er: - Sennheiser HD 25 (-serien) - beyerdynamic T 50 p - beyerdynamic DT 1350 - Audio-Technica ATH-M50 - AIAIAI TMA-1 - Bowers & Wilkins P5 Jeg anbefaler for øvrig å sjekke ut denne shootout-en mellom tallrike portable hodetelefoner. Lenke til kommentar
xarr Skrevet 7. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2011 Takker, skal se på det! Lenke til kommentar
xarr Skrevet 8. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2011 (endret) Landet på Beyerdynamic T50 P da disse fikk varm omtale og det fulgte med smart reise-etui. Takk igjen for hjelpen, The Silencer! Endret 8. desember 2011 av mts Lenke til kommentar
The Silencer Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Bare hyggelig. Nå vet jeg ikke hvilke lydpreferanser du har, men jeg vil bare (litt i seneste laget) nevne at enkelte/noen klager over liten bassmengde i nevnte hodetelefon ( T 50 p). Jeg har ikke hørt disse selv, og kan således ikke kommentere dette på personlig grunnlag. Lenke til kommentar
xarr Skrevet 8. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2011 (endret) Jeg tror det skal gå bra, jeg er ikke så avhengig av mye bass i lydbildet mitt. De jeg bruker nå har nesten ikke-eksisterende bass-nivå. edit: Oi, haha. Jeg blanda sammen beyerdynamic DT 1350 med T50 P, har byttet på bestillingen nå (til DT 1350). Det var faktisk bra du skrev det der! Endret 8. desember 2011 av mts Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå