Odesseiron Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Mannen bak Pirates of the Caribbean planlegger et nytt Kinect-spill. Les hele saken Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Får håpe talentet hans i spillsammenheng er større enn i filmsammenheng. Pirates- filmene er noe av det absolutte lavmål jeg har sett av Hollywood blockbustere. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Hadde vært morsomt om det gikk bra, men lurer på om han klarer å gjenta suksessen i spillbransjen. Also: Jeg digger Pirates of the Caribbean filmene! Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Spill og film er to helt forskjellige medier som ikke kan sammenlignes. At han lager brukbare filmer betyr ikke at han lager brukbare spill. Men vi får se. Lenke til kommentar
samco Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Ohh kan bli spennende dette Lenke til kommentar
Amaru Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Stjernereggisør... fallende stjerne i det minste. Første PoC film var kul men resten var direkte søppel! spesielt 3'ern.. jeg har ikke giddi å sett 4'ern enda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå