AnonymDiskusjon Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Og det irriterer meg litt. Vi er begge 19 år gamle, om det har noe å si? Men uansett så har han stor respekt for meg. Jeg har aldri gitt han juling eller vist meg "mektig" på noen måte. Og det merkelige er at han er en god del større enn meg, både i lengde og kroppsbyggning. Om vi henger sammen og han gjør noe jeg ikke liker så sier jeg f. eks "Hei, det kan du ikke gjøre" eller noe lignende. Da blir han plutselig som en 10-åring. "Nei, nei...Nei". Skjer ganske ofte. Så fort jeg sier ifra om noe så blir han som et barn. Og han har ALDRI sagt ifra eller blitt sur på meg selv om jeg vet at han av og til synes det jeg driver med er galt. Hva kommer dette av, har han jævlig lav selvtillitt eller? Noe jeg burde ta opp med han? Vi har kjent hverandre i snart 2 år. Postet av anonym: 4ea9125510ec7f06c0e581a79428028f Lenke til kommentar
jeg_lyver_mye Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Han prøver å manipulere deg, du er sikkert ynkelig psykisk. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 7. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2011 Han prøver å manipulere deg, du er sikkert ynkelig psykisk. Tror ikke det. Vi har begge 2 ganske lav selvtillitt, og vi snakker en del sammen om psykiske problemer og annet. Men jeg er alltid den som sier ifra. På hvilken måte skulle han manipulere meg, mener du? TrådStarter Postet av anonym: 0d54cbcda3eba40131194dfb0e3861ed Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Kanskje han er redd for å "trosse" deg fordi han tror han kommer til å miste deg som venn. Vanskelig å svare på. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 7. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2011 Kanskje han er redd for å "trosse" deg fordi han tror han kommer til å miste deg som venn. Vanskelig å svare på. Det er mulig. Han er en "sigøyner" fra Finland, men har bodd nesten hele livet i Norge. Og med tanke på hans bakgrunn er han ikke den populæreste fyren i bygda. Så det kan ligge noe i det du sier...At han ikke vil miste sin eneste venn. TrådStarter Postet av anonym: 0d54cbcda3eba40131194dfb0e3861ed Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå