Trygve Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Jeg skal henge opp noe i taket i leiligheten som skal tåle en del vekt. Så jeg er nødt til å feste det i en av bjelkene som er der, men da lurer jeg på hvordan jeg finner ut hvor bjelkene går? En plass på taket så begynner det å gå på skrått nedover, og der skråen starter burde det vel være en bjelke? Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Jeg skal henge opp noe i taket i leiligheten som skal tåle en del vekt. Så jeg er nødt til å feste det i en av bjelkene som er der, men da lurer jeg på hvordan jeg finner ut hvor bjelkene går? En plass på taket så begynner det å gå på skrått nedover, og der skråen starter burde det vel være en bjelke? En får kjøpt "søkere" til dette formålet..tror du får de til en billig penge på Biltema.Men du kan også finne dette ut med enkle grep som en hammer..dunk og du hører på lyden hvor bjelken er...men pass på og ha noe imellom,så det ikke blir merker i taket,så slipper du male/få merker på panel;) Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Her er det flere forslag, hvor den beste selvsagt er en stendersøker: http://www.klikk.no/bolig/bonytt/article453879.ece Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå