Gå til innhold

Studere med nye BI-hoder?

Fiffi

Anbefalte innlegg

Hei !

Er det noen som har begynt å gå godt lei av deres samarbeiders tankegang og arbeids-tempo, evnt. kunnskapsnivå som ligger lavere enn deres,- og er innerst inne ute etter folk som er like oppegående som dere selv?

Jeg kan godt si at jeg er en av dem ;) Så hvorfor ikke kaste ut et spørsmål til dere BI-studenter?

Jeg går 1 året på Markedsføring på BI, Nydalen. Noen som er interesserte i å bli kjent og studere med nye mennesker?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Markedføring er en jævla joke, hvertfall på BI. Du kan ikke forvente å finne noen oppegående mennesker blant flertallet der tror jeg. En annen ting er at BI spyr ut 600 "markedsførere" med en grad hvert år. Ikke rart gutta jobber på kaffebrenneriet.

Lykke til videre.

• Liker 1
Lenke til kommentar

BI er da et greit alternativ hvis man ikke har karakterer/lyst til å flytte til Bergen for å bli sivøk eller skal bli eiendomsmegler?

De har kanskje litt spesielle løsninger på enkelte ting (jeg har ikke gått der, så jeg vet ikke) men sivøk-studiet deres er da i høy grad oppegående, slik jeg har forstått det fra andre studenter.

Uansett blir det litt feil å skjære alle under en kniv og kalle de lite oppegående fordi de går på BI.

Lenke til kommentar

Misforstå meg rett. Sivøk, øk ad, finans og eiendomsmegling er bra linjer. Vurderte selv sivøk på Bi i sin tid. Det jeg snakker om er markedsføringslinjen. Patetisk opplegg. Kjenner flere som går der. De lærer ingen ting jeg ikke kunne lært på noen uker med bøker jeg får kjøpt på amazon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...