XoideX Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Jeg har flere plagsomme fotvorter, er det noen som har noen gode tips for å fjerne disse? Lenke til kommentar
Star Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Verucid kan anbefales. Funker bra, men det tar et par uker før alt er borte Lenke til kommentar
smuts Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 gå til fotterapeut, som enten kan fryse dem eller kutte vekk litt og litt. jeg gjorde begge deler, i tillegg til å bruke verucid. klippet vekk selv, men vær obs på at viruset spres fort! veldig viktig å passe på at det ikke blør, for da smitter det. jeg klippet bort hud, og brukte en pinsett til å dra opp røttene. forsøkte til og med å legge på bananskall, og lot det ligge på over natten. det hjalp faktisk. til slutt tørket vortene inn, og forsvant. over fem år siden, og jeg har ikke hatt dem siden. lykke til! Lenke til kommentar
clarke133 Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Gjorde akkurat samme som han ovenfor. Ble til slutt lei all dritten så lagde meg en banansokk over natten og plutselig var de borte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå