Gå til innhold

XIII demo kan nedlastes.

Anbefalte innlegg

Prøvde nylig en demo av XIII ett nyskapende skyte spill..

"cel-shaded first person shooter" Må si dette spillet var ganske kjekt sammens med humor og god gameplay anbefales dette. Foreløpig bare en demo kan nedlastes her.

Kan hende dette er ett slikt spill som bare spilles en gang så er du lei av det men jeg synes det er verd en liten teste omgang. :D:D

Ps: Inge spydige kommentarer bare last ned.. :D:D

Kan hende det var første inntrykk men jeg synes det var kjekt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jepp, lasta det ned for noen dager siden (da demoen kom ut). Har sett en del info om spillet på forhånd, så jeg vet hva jeg går til. Litt synd at David Duchovny ikke har fått spilt inn noen stemmer til demoen (det gjøres vel kanskje til slutt)

Synes det fungerte veldig bra, litt polish på grafikken og spillet blir genialt.

Lenke til kommentar

"cel-shaded first person shooter" Må si dette spillet var ganske kjekt sammens med humor og god gameplay anbefales dette. Foreløpig bare en demo kan nedlastes her.

Kan hende dette er ett slikt spill som bare spilles en gang så er du lei av det men jeg synes det er verd en liten teste omgang. :D:D

Kan jeg få linken??

Lenke til kommentar

Kan jeg få linken??

linken ligger under den blåe skrifta her

regner med det var den linken du mente :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...