Nilsen Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Ny dag, ny mulighet. Nå kan du få skikkelig ytelse i maskinen din. Konkurranse: Julekalender 2011 –luke 7 Lenke til kommentar
007CD Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Siste spørsmål er ikke helt korrekt. Deres siste minnemodul serie er myntet på Entusiaster og IKKE merker Lenke til kommentar
cptCory Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Siste spørsmål er ikke helt korrekt. Deres siste minnemodul serie er myntet på Entusiaster og IKKE merker Ja det var en særs klønete formulering, men kanskje ett forsøk på å gjøre det vanskelig... Ikke vet jeg. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Siste spørsmål er ikke helt korrekt. Deres siste minnemodul serie er myntet på Entusiaster og IKKE merker Ja det var en særs klønete formulering, men kanskje ett forsøk på å gjøre det vanskelig... Ikke vet jeg. En ting er å gjøre ting vanskelig, en annen ting er å ordlegge seg slik at det kan tolkes på to forskjellige måter og får to forskjellige, men begge korrekte, svar. 2 Lenke til kommentar
Harribo Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Er enig i at det var en smule forvirrende, men det var vel for å gjøre saken vanskelig. Noen som har lagt merke til at de som vinner er bare folk med 2 navn? Diverse et fornavn og et etternavn. Mulig det er meg, men jeg har ikke sett noen med 3 eller 4 navn vinne noe på noe som helst. Lenke til kommentar
Turboleif Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 (endret) Har selv 3 navn, men skriver bare inn 2 på hver julekalender. Sikkert mange som gjør det slik. Endret 7. desember 2011 av Turboleif 1 Lenke til kommentar
maiahi Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Er enig i at det var en smule forvirrende, men det var vel for å gjøre saken vanskelig. Noen som har lagt merke til at de som vinner er bare folk med 2 navn? Diverse et fornavn og et etternavn. Mulig det er meg, men jeg har ikke sett noen med 3 eller 4 navn vinne noe på noe som helst. Jeg har 4 navn, men ettersom jeg rett og slett ikke gidder å skrive alle hver dag, bruker jeg bare to av dem. som turboleif sier, gjør nok flesteparten det sånn. Lenke til kommentar
beaverHunter69 Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Vant selv med 3 navn tilbake i 2008. Så det er ikke det det skal stå på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå