Gå til innhold

Julekalender luke 7

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Disse spørsmålene og alternativene er så lette at det nesten ikke frister å svare på oppgaven, fordi alle kommer til å greie dem. Kan dere ikke skrive noen vanskeligere spørsmål og alternativer?:)

Utenom enkelte slike tilfeller så synes jeg at julekalenderen er super=)

• Liker 2
Lenke til kommentar

Hahahah, takk for latteren jeg fikk. :) Fint med litt humor om morgenkvisten. Som mariu1519 veltalt sier, dette var latterlig enkelt... :p Og jeg som syntes de forrige dagene var for enkle? :p Velger dere alternativer som tvinger folk til å søke etter svarene slår dere to fluer i et smekk. Jeg fikk ikke med meg hvilke premier det var i julekalenderen idag en gang... Faktisk så klarte jeg å svare på alle alternativene uten å lese på spørsmålene! ;)

Lenke til kommentar

Lettere spørsmål gir flere deltagere. Ingen poeng med konkurranser der tre stykker svarer.

Det er en grunn til at de lager konkurranser, og det er en grunn til at produsenter sponser med premier. De ønsker at folk skal bli oppmerksomme på deres produkter. Og når de spør om spørsmål som gjør at forbrukeren må lese om produktet for å finne løsningen, så er det win-win for både nettsiden og sponsoren. Det gjør at folk leser artikler/tester og leser om produktet deres, det er det de vil. De gir ikke bort premier for morro skyld. :) Det ligger en baktanke i dette, en indirekte måte å tjene penger på. Jo flere som blir interessert i produktene/nettsidene, jo mer penger tjener de. Konkurransene har faktisk gjort at jeg har lest artikler/tester og lest om produkter jeg ellers ikke ville ha gjort, om ikke konkurransen var tilfelle. ;)

Dagens luke var så enkel at jeg ikke trengte å vite noe om sponsorens produkter og jeg trengte heller ikke å lese en eneste setning, utenom svaralternativene.

Endret av Stian Aarskaug
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...