mobilen.no Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Du kan bli blant de første i Norge til å eie en designperle av et nettbrett. Julekalender luke 7 Lenke til kommentar
mariu1519 Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Disse spørsmålene og alternativene er så lette at det nesten ikke frister å svare på oppgaven, fordi alle kommer til å greie dem. Kan dere ikke skrive noen vanskeligere spørsmål og alternativer? Utenom enkelte slike tilfeller så synes jeg at julekalenderen er super=) 2 Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Dette ble litt vel lett ja. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 greit nok, holder en knapp på forgjengeren at100 (full størrelse usb og hdmi). Men om en skulle vinne så sier en ikke nei takk Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Hahahah, takk for latteren jeg fikk. Fint med litt humor om morgenkvisten. Som mariu1519 veltalt sier, dette var latterlig enkelt... Og jeg som syntes de forrige dagene var for enkle? Velger dere alternativer som tvinger folk til å søke etter svarene slår dere to fluer i et smekk. Jeg fikk ikke med meg hvilke premier det var i julekalenderen idag en gang... Faktisk så klarte jeg å svare på alle alternativene uten å lese på spørsmålene! Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Ja, var no litt lette disse.. Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 (endret) Lette? Hvordan skal de avgjøre om man svarer riktig på oppgave 1? Når jeg da tilfeldigvis har toshiba lyspærer, men aldri har eid en toshiba pc, så tenker i alle fall jeg på lyspærer... Endret 7. desember 2011 av serpentbane666 2 Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 De lagde oppgavene så lette at de ble vanskelige! Lenke til kommentar
TStensland Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Ja det skal bli fint med ett 60" nettbrett med 25MHz (+turbo) fra boblebad produsenten Toshiba til jul 4 Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Hei, ikke si svarene da! Nå vet jo alle hva de skal svare... Lenke til kommentar
baguett Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Litt for lette alternativer, menmen Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Disse spørsmålene og alternativene er så lette at det nesten ikke frister å svare på oppgaven. Lett for deg kanskje. Lettere spørsmål gir flere deltagere. Ingen poeng med konkurranser der tre stykker svarer. Lenke til kommentar
Batteripakke Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Dette her var jo kanskje litt vel enkelt? Sånn seriøst, krevde ikke tenking en gang, Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 (endret) Lettere spørsmål gir flere deltagere. Ingen poeng med konkurranser der tre stykker svarer. Det er en grunn til at de lager konkurranser, og det er en grunn til at produsenter sponser med premier. De ønsker at folk skal bli oppmerksomme på deres produkter. Og når de spør om spørsmål som gjør at forbrukeren må lese om produktet for å finne løsningen, så er det win-win for både nettsiden og sponsoren. Det gjør at folk leser artikler/tester og leser om produktet deres, det er det de vil. De gir ikke bort premier for morro skyld. Det ligger en baktanke i dette, en indirekte måte å tjene penger på. Jo flere som blir interessert i produktene/nettsidene, jo mer penger tjener de. Konkurransene har faktisk gjort at jeg har lest artikler/tester og lest om produkter jeg ellers ikke ville ha gjort, om ikke konkurransen var tilfelle. Dagens luke var så enkel at jeg ikke trengte å vite noe om sponsorens produkter og jeg trengte heller ikke å lese en eneste setning, utenom svaralternativene. Endret 7. desember 2011 av Stian Aarskaug Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg