feggy Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Heihei! Har gått til anskaffelse av en iomega 1T som ekstern harddisk til ps3. Jeg har måttet formatert den og lagt innpå det jeg skal ha. Når jeg kobler til Ps3 får jeg derimot ingen enheter opp på skjermen. Hva gjør jeg feil? Takk for svar! Lenke til kommentar
greenman Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Er disken i FAT32 format? Lenke til kommentar
feggy Skrevet 6. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2011 Ja, det har jeg fikset. Lastet ned Easeus partition master og fikset det der. Har lest noe om at det bare fungerer med USB 2.0, og ikke 3, som er på denne harddisken? Lenke til kommentar
greenman Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 USB 3.0 er kompatibelt med USB 2.0, så da må det være et unntak for PS3 isåfall. Lenke til kommentar
feggy Skrevet 6. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2011 Ja, det virket på dataen hvert fall. Jeg har fulgt fremgangsmåten fra iomega ganske så nøyaktig, men får likevel ingenting opp. Kan det være fordi den er kryptert? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå