Anon123 Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 (endret) I dette tilfelle skulle jeg selge min bærebære HP pc. Også fikk jeg mail av en som kaller seg jamer colway der det sto. "Hei se Jeg kom over oppføringen din på finn og jeg vil gjerne vite om det fortsatt finnes ... så svare meg med stand og markedsprisen ok. please reply me in English if you can. Thanks." Se hvordan han snakker "oppfordringen din" vil gjerne vite om den fortsatt "finnes" og at vill at jeg skal svare på engelsk så jeg gjorde det. i can rapeat in English, and since im soo vise that i can "repeat in English" i know that you are probablyy a scammer and you want to pay with paypal and afterward you want me to send the item to you/Friend/familymember.. and you cancel the paypal payment and you have the item for free! NO WAY!!! Nice try!!! Tell me did i talk true!!?? Tror dere at det er en scammer?? Jeg har også fått en email fra en som kalte seg smit hjohn Han: i will like to know if your cap still available for sell and what is your asking price for it ??? Jeg skrev at den var forsatt til salgs osv. Yes am okay with the price but i want the item ship out to my son abroad and i will add another 500kr to the payment to cover shipping cost okay...and payment will be made through online secure paypal..because payment through paypal secure and safe both seller and buyer..if you don't have account with paypal you can just set up account with paypal at www.paypal.com and get back to me with your paypal email address so that payment can be made right away.....kindly get back to me with your paypal email address so that payment can be made right away Jeg tenkte at det er vell greit det, paypal er jo "sikkert" DET så lurte jeg på hvor jeg skulle sende den Og han svarte Here is my son shipping address..kindly get back to me with your paypal email address so that i can be able to transfer all the money now okay..hope to hear back from you soon Name...Ola Smith Address: 10 itunu layout street City:Ibadan, Country:Nigeria Zip Code:23402. Okay tenkte jeg han skal sikkert gi en gave til sønnen sin i nigeria. også han sa han skulle legge på 500 kr i frakt, så rett før jeg skulle skrive inn email adressen min til paypalen min tenkte jeg at jeg skulle søke på email adressen hans på google og der fant jeg denne tråden her, han hadde skrivd akkoratt det samme som han gjorde til meg bare endra noen få ord https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1375298 Endret 6. desember 2011 av xtr3zz Lenke til kommentar
Desu Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Tror dere at det er en scammer?? Jeg tror ikke, jeg vet. Lenke til kommentar
Anon123 Skrevet 6. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2011 Fikk svar av han nå"""""""you got it right man............""""""""" Haha hadde rett Tror dere at det er en scammer?? Jeg tror ikke, jeg vet. haha, noen erfaringer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå