Kjell Arne Stava Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Fra sørlige strøk Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Et bilde som framstår definitivt best via linken(virker uskarpt før jeg så det der)....!. Der er det både skarpt og fint å se på alle detaljene...! 4'er! Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Fint oversiktsbilde fra herlige strøk. Lenke til kommentar
Håkon Øvermo Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Fint bilde fra spennende miljø. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Greit feriebilde fra en herlig tur Lenke til kommentar
Tokke Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Fint billede fra feriestedet - fint nok med en masse detaljer, men hvad er det du umiddelbart gerne vil have at vi skal se som dit fokuspunkt i billedet? Lenke til kommentar
Kjell Arne Stava Skrevet 8. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2011 (endret) Et bilde som framstår definitivt best via linken(virker uskarpt før jeg så det der)....!. Der er det både skarpt og fint å se på alle detaljene...! 4'er! Takker Svein Fint oversiktsbilde fra herlige strøk. Takker Karl Ivar Fint bilde fra spennende miljø. Takker Håkon Greit feriebilde fra en herlig tur Takker Wasco Fint billede fra feriestedet - fint nok med en masse detaljer, men hvad er det du umiddelbart gerne vil have at vi skal se som dit fokuspunkt i billedet? Fint billede fra feriestedet - fint nok med en masse detaljer, men hvad er det du umiddelbart gerne vil have at vi skal se som dit fokuspunkt i billedet? Endret 8. desember 2011 av Kjell Arne Stava Lenke til kommentar
Kjell Arne Stava Skrevet 8. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2011 Takker Websters Ja hva skal jeg svare på ditt spørsmål, Borgen, muren, båten miljøer, ja ganske enkelt et bilde med dets innhold, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg