Gå til innhold

BK: Glødende himmel!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dramatiske farger og et godt helhetsinntrykk

Men i motsettning til deg, mener jeg at dette ikke bør sees i fullformat. :)

I fullformatet kommer det fram en del støy, særlig i skyggepartiene, og det er også en ganske markant halo i overgangen mellom fjellene og himmelen

Lenke til kommentar

I fullformatet kommer det fram en del støy, særlig i skyggepartiene, og det er også en ganske markant halo i overgangen mellom fjellene og himmelen

TAkker wasco!

Skjønner hva du mener mht fullformatet pga av støyen og sånt, men jeg synes faktisk det er bedre å se på bilder, som i utgangspunktet blir "utydelige" i den vanlige visningen, via linken... (tåler nok mer støy enn deg jeg kanskje - men så hører jeg dårlig også da... :innocent: )

PS!

Ser ofte at mange bilder her inne er mye "bedre" på mange måter sett via linken (uten at det dermed er sagt at dette er av den typen)..:hmm:

Lenke til kommentar

TAkker wasco!

Skjønner hva du mener mht fullformatet pga av støyen og sånt, men jeg synes faktisk det er bedre å se på bilder, som i utgangspunktet blir "utydelige" i den vanlige visningen, via linken... (tåler nok mer støy enn deg jeg kanskje - men så hører jeg dårlig også da... :innocent: )

PS!

Ser ofte at mange bilder her inne er mye "bedre" på mange måter sett via linken (uten at det dermed er sagt at dette er av den typen)..:hmm:

Enig med deg i at mange bilder her inne er bedre via link, derfor sjekker jeg altid linken før jeg kommenterer bildene

Og støy...ja jeg er alergisk mot den slags :)

Lenke til kommentar

Synes det mest interessante her er karakterfordelingen. Du har fått karakterer jevnt fordelt over så å si hele skalaen. Er vi virkelig så forskjellige i vurderingene? Er dette reelt er det lite å hente ut fra andres mening. Fra meg blir det en god 3-er! :)

Takker Svein!

Ja, det er nesten synd at du ikke doblet da, så hadde skalaen blitt fullendt... :cool:

Nei, det er ikke godt å si hva dette egentlig betyr. Jeg har et helt avslappet forhold til disse karakterene når jeg får dem. Ser ganske mange bilder her inne hvor karaktergivningen er som f.eks. på dette bildet! Tror for det meste at det betyr at det ER stor forskjell på hva den enkelte mener/synes/ser i/tolker osv. i/om et bilde.... I tillegg så er det nok slik her inne som ellers i samfunnet, det finnes "sabotører/avvikere" eller "slengere" som jeg velger å kalle disse. Over tid så ser jeg ikke dette som et problem. Karakterene ser jeg på som et supplement, og bruker karaktergivning selv på så godt som alle bilder her inne over tid. Synes karakterene hjelper meg selv, iallfall i vurderingen (og jeg har valgt å ha mine egne kriterier på hver karakter). Den beskrivelsen som følger hver karakter i INFO er etter mitt syn litt for "vage"! :whistle:

Take care! :thumbup:

Edit: (her er forresten mine kriterier)

Så i mitt hode blir da skalaen brukt slik:

6: Alldeles strålende bilde på alle måter

5: Meget bra bilde

4: Bra bilde på mange måter

3: Helt greit/ordinært

2: Mangler nok en del

1: Ikke noe særlig dette

0: Likte ikke dette i det hele tatt og gir det derfor INGEN oppmerksomhet....

<br style="mso-special-character:line-break"> <br style="mso-special-character:line-break">

Endret av smort1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...