ThinRedLine Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Utseendet har en del å si ja, ihvertfall med tanke på førsteintrykk ingen tvil om det. Men man skal jo leve sammen med mennesket også, så personlighet er uten tvil viktig og. Lenke til kommentar
Mynotir Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Jenter vil ha en god personlighet, og en god personlighet betyr ikke at en er en som går rundt og dekker over følelsene og hater mer suksessfulle folk. Bry deg litt mer om hva dama ønsker og litt mindre om hva du mener er "rett". Det er ikke det slemme i "bad boys" jenter vil ha, men det morsomme, uforutsigbare og levende. 1 Lenke til kommentar
En_annen Skrevet 9. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2011 Jenter vil ha en god personlighet, og en god personlighet betyr ikke at en er en som går rundt og dekker over følelsene og hater mer suksessfulle folk. Bry deg litt mer om hva dama ønsker og litt mindre om hva du mener er "rett". Du kjenner ikke meg, så ikke snakk om ting du ikke har peiling på. Men forsatt, takk for tipset, alle sammen. Har bare tenkt å forsette å være meg selv og snakke mer med hun. Lenke til kommentar
Mynotir Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 I førsteposten din gjorde du det ganske klart hva slags personlighet du har. Det er bra å være seg selv, men du kan endre deg selv også vet du Lenke til kommentar
MrBrightside Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Du kjenner ikke meg, så ikke snakk om ting du ikke har peiling på. Rett i forsvarsposisjon - klassisk. Her har du i alle fall et utgangspunkt for hva du burde jobbe med. 1 Lenke til kommentar
En_annen Skrevet 10. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2011 Du kjenner ikke meg, så ikke snakk om ting du ikke har peiling på. Rett i forsvarsposisjon - klassisk. Her har du i alle fall et utgangspunkt for hva du burde jobbe med. Elsker deg og <3 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Jeg syntes at det på innsiden teller mest men hvis jeg f eks finner en veldig Sexy dame f eks så er jo det bra men hvis jeg skal jakte på en dame så går jeg ikke først og fremst eter at hun er sexy. Lenke til kommentar
En_annen Skrevet 10. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2011 Enig En pen dame er greit å hvile øynene på, mens en jeg vil tilbringe resten av livet med må ha en god personlighet Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Mater vel et troll her, men tror ikke du forstår hva du skriver her. Du tenker vel at du vil ha omsorg og støtte av en mann - det er vel det du ser etter om livet ditt er kjipt. Vanlige jenter derimot er vel ute etter å ha det moro og ha en mann. Omsorg og slike ting er vel en selvfølge, men det er ikke akuratt det første en ser etter.. lol Nei, jeg vil bare ha en mann som vil stryke meg på ryggen. Det er det beste i verden. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå