En_annen Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Jeg hører mange si at "det er det på insiden som teller", men noen gang føles det ut som om det er langt fra sanheten. Igår så var den normale bussen jeg blir kjørt til skolen med var på reprasjon, så alle elevene ble presset inn i denne lille bussen. Da ble jeg sittene bak en jente jeg liker. Han som satt ved siden av hun var en cocky og utseende messig sexy gutt, men dåg en mobber. Han begynner da å vitse om en overvektig jente (ikke tilstede), og jenta som satt ved siden av han så bare på han med et smil å sa "du e så slem" med en stemme som virkelig ikke da deg et inntrykk av at hun var irritert, mer flørtete, selv om han nettopp har kalt venninnen hennes en flodhest! Jeg blir bare direkte deprimert og hatet hun virkelig da for å oppmuntre mobberen, men med en gang jeg ser det nydelige ansiktet hennes igjen så kan jeg ikke lengre være sint. Har dette også noe med utseende å gjøre? Hvorfor får alle de cocky, "sexie" mobberne jentene? På toppen av det hele driver de andre jentene han har mobbet, likevell å sende han hjerter og dritt på facebook. Hva i helvette??? 1 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Billig skrap? Last ned strekkodeleser på market og sjekk før du hugger innpå. Akkurat hvorfor de liker drittsekker er ikke så lett å vite... Ungsimler? De vokser nok opp de også, da ser de kanskje litt på personen bak skinnjakka også. Uansett, utseende teller vel en del på førsteinntrykk, men er det personer man omgås mye tar det litt tid før man gjør opp en mening om personen er noe å satse på. 1 Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Utseende har mest å si i starten, personligheten kommer etterhvert. Men sannheten er nok at mange jenter liker bad boys. Hvorfor? Vil tippe de utstråler en form for selvtillitt, personlig syns jeg de utstråler taperfaktor, men meg om det. 8 Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Det er som regel de unge jentene (ungdomsskole og videregående) som liker badboys. Men noen vokser det aldri fra seg og lærer aldri. Sats på å være snill (ikke for snill) med selvtillit. Det er lov å være litt ertende uten å være frekk 2 Lenke til kommentar
Mariannehegelind Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Utseende har en del å si tydligvis! jenten likte den sexy gutten som var frekk, og du liker den sexy jenta som er slem mot venninnen sin. HVOR viktig dette er,er vanskelig å si og avhenger av personer. Feks: hvis ho jenta falt for deg, hvor langt hadde du latt henne trokke på deg og vært slem mot deg før utseende hennes gjorde ikke opp for det lengre? - Slemme kommentarer? - Store krav hvor du måtte gjøre alt for henne? - hadde du blitt dørmatten? - hva om ho var utro? Det spørs også hva du egentlig er ute etter. Var en stund hvor alle gutter bare kjedet meg,uavhengig av utseende,fordi når vi til slutt var alene så var det lite å snakke om,før jeg fant en gutt som er ganske meg lik,ble jeg ikke imponert av andres sjarm 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg €uropa Skrevet 7. desember 2011 Populært innlegg Del Skrevet 7. desember 2011 Kvinner legger mest vekt på personligheten, bare fyren er kjekk nok. 11 Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Men man kan være pen uten å være attraktiv. Hvis man for eksempel både er kjekk og et kjemperævhøl mot andre. Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 (endret) Kvinner legger mest vekt på personligheten, bare fyren er kjekk nok. Haha, nice one! :!: EDIT: But so true! Endret 8. desember 2011 av Nickless Lenke til kommentar
nolongeravailable Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 (endret) -snip- Endret 26. april 2016 av coyote93 Lenke til kommentar
Chillin123 Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Utseende har mest å si i starten, personligheten kommer etterhvert. Men sannheten er nok at mange jenter liker bad boys. Hvorfor? Vil tippe de utstråler en form for selvtillitt, personlig syns jeg de utstråler taperfaktor, men meg om det. Visst man må være "badboy" for å få dame, blir nok jeg singel resten av livet. FML! Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Utseende har mest å si i starten, personligheten kommer etterhvert. Men sannheten er nok at mange jenter liker bad boys. Hvorfor? Vil tippe de utstråler en form for selvtillitt, personlig syns jeg de utstråler taperfaktor, men meg om det. Visst man må være "badboy" for å få dame, blir nok jeg singel resten av livet. FML! Slapp av. Jeg skrev mange, ikke alle! Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Personlighet teller mest, men dette er allikevel ikke helt korrekt. Forskning viser at mennesker er mer positivt innstilt på penere personer, så det sier litt at førsteinntrykket er viktig. Videre så skjer fargeprosessen i hjernen(det som gjør at folk rundt deg blir penere over tid) raskere med penere folk enn hos mindre pene. Å være pen gir også flere fordeler. Man får flere blikk hele tiden, og når folk gir positiv feedback, sier det seg selv at man vokser mye lettere som person enn de som ikke er like begavede med utseendet(finnes selvfølgelig unntak). Dette er også veldig attraktivt. Så ja, utseende teller mye, men hjelper deg mest ute på byen Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Har du status/penger får du lett jenter Utseende har ikke så mye å si... Lenke til kommentar
Ntaw Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Patetisk nok ligger svaret i en pop-sang - Girl just wanna have fun. Det kan slemme gutter gi. Hvem i hellvete vil ha snille deg som irriterer seg over at kjekke gutter gir faen og lever livet og puler i vei? Urettferdig? Kanskje, men du får bare det du tar. 5 Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Dere gutter har så langt som vanlig sagt veldig mye klokt om hvordan jenter tenker og hva vi ønsker. Men det viktigste av alt hos en mann, det er at han er flink til å stryke oss på ryggen. 3 Lenke til kommentar
Error Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Har en venninne. Hun dumpet nylig kjæresten sin fordi han ventet på henne i gangen etter de fleste timer for å følge henne til neste time. Han var også veldig religiøs av seg. Grunnen? "He's boring, I don't want some guy to follow me around, I want a guy that's interesting. It makes no sense that the girl in a relationship wants to go to more parties than the guy" Skal sies at hun er amerikaner og har veldig mye av den amerikanske kulturen innabords, men er nok relativt likt her i Norge. (og ja, hun er ganske bitchy, men samtidig veldig morro å være med, så ikke hat meg for å være venn med en sånn jente ) 2 Lenke til kommentar
Chillin123 Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Klesstil mye å si? Lenke til kommentar
Vidunderbumm Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Klesstil mye å si? Mye? Ja. 1 Lenke til kommentar
KanoKrakk Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Klesstil mye å si? Mye? Ja. Godt jeg har dame, for min klesstil er så slask du får det til å bli. Personligheten teller mest, men du må ha utseende for å bli lagt merke til. Lenke til kommentar
superninja Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Men det viktigste av alt hos en mann, det er at han er flink til å stryke oss på ryggen. Mater vel et troll her, men tror ikke du forstår hva du skriver her. Du tenker vel at du vil ha omsorg og støtte av en mann - det er vel det du ser etter om livet ditt er kjipt. Vanlige jenter derimot er vel ute etter å ha det moro og ha en mann. Omsorg og slike ting er vel en selvfølge, men det er ikke akuratt det første en ser etter.. lol Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå