cppdude Skrevet 6. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2011 Leter etter en skjorte med french cuffs(dobbel mansjett?), og fikk prøvd ut en Eton skjorte...men var desverre en størrelse for stor, og jeg reiser før butikken fikk inn ny bestilling. Sjekka ut andre butikker, men var lite med slike skjorter (Tenkte på tailorstore, men knapt med tid før jul). Kom så over denne siden: http://www.shirtmate.com/categories/Skjorter/ 100% bomull, cut-away krage, dobbel mansjett. Det jeg er ute etter. Noen som har efaringer med disse skjortene, eller nettstedet? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 6. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2011 Hvilke butikker har du egentlig sett i? I Oslo vil du ha NULL problemer med å finne det hvertfall... Lenke til kommentar
cppdude Skrevet 6. desember 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. desember 2011 Er i Tromsø, og det er heller lite med butikker hvor man finner slike skjorter...og det som har, er utsolgt på enten størrelse eller modell akkurat nå. Dårlig timing fra min side å gå til innkjøp av skjorte i beste julebordsesongen. Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 7. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2011 Har du vært innom Brødrene Johannesen? Kan ikke forestille meg at de ikke skal ha inne slike skjorter nå. Lenke til kommentar
cppdude Skrevet 7. desember 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. desember 2011 Har du vært innom Brødrene Johannesen? Kan ikke forestille meg at de ikke skal ha inne slike skjorter nå. Var innom der, utsolgt i min størrelse. Sjekket hver eneste butikk i går og i dag, stort sett utsolgt overalt. De få (type 1-2 skjorter) som var igjen, hadde ikke kragen eller passform jeg var ute etter. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 7. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2011 Kjøp fra tm lewin eller charles tywhitt på nett, sendes fra england, så tar rundt 5 dager før du får varen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå