Gå til innhold

PC - 6000kr

Anbefalte innlegg

hei jeg har nå lyst til å kjøpe en stasjonær data til rundt 6000kr. jeg skal mest bruke den til å spille med, så vil gjerne ha en som klarer å kjøre spill på grei grafikk uten å lagge.

trenger ikke ekstra skjerm, tastatur, mus eller os.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Han skal seff ha intel ;) har faktisk nettopp laget et oppsett til meg selv for 7000kr med skjerm så kan gi deg link strax

Se etter:

Hovedkort 1155 med z68 brikkesett

Intel core 2500k

8 gb ddr3 ram

kabinett du synes er kult

strømforsyning på ca 600 watt

Skjermkort kommer det snart nye så du burde vente med bestillingen

Endret av Gurre97
Lenke til kommentar

Han skal seff ha intel ;) har faktisk nettopp laget et oppsett til meg selv for 7000kr med skjerm så kan gi deg link strax

Se etter:

Hovedkort 1155 med z68 brikkesett

Intel core 2500k

8 gb ddr3 ram

kabinett du synes er kult

strømforsyning på ca 600 watt

Skjermkort kommer det snart nye så du burde vente med bestillingen

ok men pleier ikke skjermkort og lignende være litt overpriset til å begynne med, og trenger jeg det nyeste av det nyeste?

Lenke til kommentar

Hva er du ute etter? Intel/AMD basert? Ønsker du en stillegående maskin? "Bang for the bucket" ?

Mvh Quattro123

jeg kan ikke så mye om data selv men vil ha en som klarer å kjøre spill nokså greit og en som holder ut ei lita stund :)

Lenke til kommentar

Du trenger ikke det nyeste men siden det kommer veldig snart er det ikke så dumt å vente da blir det kanskje et lite prisfall på de utdaterte skjermkortene

sant det, men skulle gjerne fått bestilt rundt jule tid hvertfall.

når kommer de nye ut?

Lenke til kommentar

Ryktene sier at de skal komme rundt 15 desember men ikke skyt meg hvis jeg tar feil :p Send en pm til brukeren Arni90 han har en del mer peiling enn meg :)

ok hva skal jeg spør han om?

Når de nye skjermkortene kommer og om hvilket du burde kjøpe

Her er sånn btw det jeg skal kjøpe http://bildr.no/view/1045170 bare fjern mus tastatur og skjerm

og hvis du er litt desperat og må bestille nå så legg til denne men bare så det er sagt, du burde vente

Endret av Gurre97
Lenke til kommentar

Ryktene sier at de skal komme rundt 15 desember men ikke skyt meg hvis jeg tar feil :p Send en pm til brukeren Arni90 han har en del mer peiling enn meg :)

ok hva skal jeg spør han om?

Når de nye skjermkortene kommer og om hvilket du burde kjøpe

Her er sånn btw det jeg skal kjøpe http://bildr.no/view/1045170 bare fjern mus tastatur og skjerm

og hvis du er litt desperat og må bestille nå så legg til denne men bare så det er sagt, du burde vente

ok takk :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...