Gå til innhold

Snømåking i nabolaget - Hjelp til "søknad"!

Anbefalte innlegg

Hei!

Nå som snøen daler ned, og folk snart må begynne med snømåking, har jeg tenkt å kunne gjøre jobben for de aller fleste.

Trenger en jobb hvor jeg kan tjene litt penger. Tenkte derfor å kunne måke snø for folket her i nabolaget.

Problemet er at jeg ikke vet hva jeg skal skrive. Tenkte da å henge opp lapper på postkassestativene i håp om at folk tar kontakt med meg. Men hva burde jeg skrive?

Tenkte først å begynne med alder, og så hva jeg vil oppnå.

"Jeg er 17 år, og ønsker å tjene litt penger nå i vinter. Jeg tilbyr derfor å måke snø for en liten slant penger."

Er egentlig det jeg har så langt. Har tenkt en del på hva jeg bør skrive, men høres jo ut som en amerikansk reklame. "Er du lei av snømåking? Da kan jeg ta jobben for deg!".

Ellers høres det ut som jeg tilbyr å gjøre det gratis, noe jeg dessverre ikke ønsker.

Tips til hva jeg burde skrive?

Tenkte å gjøre det relativt kortfattet, og så legge igjen navn, adresse, og kontaktinfo.

Takker! :)

Endret av Vertical^
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, du skal gjøre det så kortfattet du bare kan; si mest mulig med færrest mulig ord.

Kanskje slik:

Smømåking utføres!

Tel: (ditt mobilnr)

Det klarer seg for da har du vekket nysgjerrigheten deres og hvor gammel du er, når du kan jobbe, hva du tar betalt, osv, osv, kan du fortelle når de ringer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...