Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hvor mye betaler dere for linsekontroll?

Teac

Anbefalte innlegg

Tenker å slutte bestille linsene mine gjennom optikeren da jeg får dem til godt under halv pris på nett. Linsekontroll er jo med i prisen for slike ordninger gjennom optikeren, så derfor lurer jeg på hva det koster og hvor det er billigst. Er vell godt over 3 år siden jeg sist var på kontroll sist.

Endret av Teac
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Var på linsekontroll i dag. Hos Stavanger Optikk skulle dem ha 600! for sjekk. Jeg har fått mine linser gjennom optikkeren til i underkant av 300,- per måned. Sjekket opp på nett og fant ut at jeg kunne få dem med frakt for 131,-(!) hos shopping4net. Bestilte linser derfra i dag i to tiden, dem ble sendt med en gang. Har handlet derfra før, og er godt fornøyd. For meg blir det i underkant av 2k spart i løpet av året på bestille på nett. Minus linsekontroll såklart.

Var på min første linskekontroll på over 3 år i dag :p alt for lenge så klart, men det var null feil, utenom at jeg må litt opp i styrke.

Mener Brilleland er billigst med 420 kroner om du har brukt linser før.

Ok, det skal sjekkes ut neste desember :)

Endret av Teac
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...