Teac Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 (endret) Tenker å slutte bestille linsene mine gjennom optikeren da jeg får dem til godt under halv pris på nett. Linsekontroll er jo med i prisen for slike ordninger gjennom optikeren, så derfor lurer jeg på hva det koster og hvor det er billigst. Er vell godt over 3 år siden jeg sist var på kontroll sist. Endret 6. desember 2011 av Teac Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Rundt en 500lapp vel... Lenke til kommentar
Catnipz Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Mener Brilleland er billigst med 420 kroner om du har brukt linser før. Lenke til kommentar
Sapientia Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Apropos bestille linser på nett; hvor gjør dere det? Hvilke sider har dere gode erfaringer med? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Bruker http://www.coptikk.no/ Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 (endret) Har bestilt fra shopping4net uten problemer. Eneste jeg har å utsette er at når jeg bestilte to 90p så fikk jeg seks 30p istedet for to 90p, også var det giro i hver 30p så jeg måtte betale alle en og en, litt slitsomt. Men god pris. Endret 8. desember 2011 av jdmik Lenke til kommentar
Teac Skrevet 8. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2011 (endret) Var på linsekontroll i dag. Hos Stavanger Optikk skulle dem ha 600! for sjekk. Jeg har fått mine linser gjennom optikkeren til i underkant av 300,- per måned. Sjekket opp på nett og fant ut at jeg kunne få dem med frakt for 131,-(!) hos shopping4net. Bestilte linser derfra i dag i to tiden, dem ble sendt med en gang. Har handlet derfra før, og er godt fornøyd. For meg blir det i underkant av 2k spart i løpet av året på bestille på nett. Minus linsekontroll såklart. Var på min første linskekontroll på over 3 år i dag alt for lenge så klart, men det var null feil, utenom at jeg må litt opp i styrke. Mener Brilleland er billigst med 420 kroner om du har brukt linser før. Ok, det skal sjekkes ut neste desember Endret 8. desember 2011 av Teac Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå