inexx Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Hei, jeg har en Hp Pavillion a6441.sc som jeg synes er ganske treg for tiden å har tenkt å kjøpe nye deler for å oppgradere den til julen Jeg vet ikke særlig mye om data, så jeg trenger litt veiledning om hva jeg skal kjøpe, hva som er best og til en rimelig pris. Jeg bruker dataen mest til å spille spill, som f.eks. World of Warcraft og Call of Duty. Prosessor : AMD Phenom 8400 Triple-Core Processor 2.10 GHz Minne (RAM): 3,00 GB Systemtype : 32-biters operativsystem Skjermkort : NVIDIA GeForce 8500 GT (C:) : 457 GB Bare si ifra vis det er noe mer nødvendig informasjon dere trenger Lenke til kommentar
inexx Skrevet 7. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2011 Ingen luringer som har noen forslag? Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 (endret) Ingen luringer som har noen forslag? vel problemet er at hvis du skal ha det noe raskere må du oppgradere hovedkort, og sannsynligvis grafikkort, og strømforsyning... og muligens kabinett. (har et slikt kabinett selv, forferdelig luftsystem) siden de spillene du har lyst til å spille er veldig CPU sensitive så må du ha en prosessor oppgradering, hovedkortet ditt er AM2+, så det er nok ingen nytte med det hovedkortet desverre. grafikkort kan oppgraderes, men tviler på at det vil gjøre så mye nytte på grunn av at prosessoren så så dårlig, det gjør det spesielt vanskelig siden kabinettet ditt bare har en vifte og ikke noe luftstrøm gjennom det. en annen sperre er nok kanskje strømforsyningen din, den er på kun 300W, i tillegg vil en ny strømforsyning ikke passe inn i "luftstrømmen" fordi de fleste strømforsyninger har vifta montert på den måten at den tar luft innenfra kabinettet for å si det på den måten så vil først luften treffe prosessor, som varmer opp luften mye, så vil den varme luften gå opp i grafikkortet, grafikkortet vil slite med å leve på den luften, men vil kanskje klare det, så dras den glovarme luften opp i strømforsyningen, som ikke er så veldig bra... Endret 7. desember 2011 av olestokk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå