nalgec Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 (endret) Leker med tanken på å oppgradere pc'n min i nærmeste fremtid,, men for øyeblikket vil jeg bare game litt bf3. Fra før har jeg: Intel Core 2 Quad 6600 @ 2.4 gz 4gb ram Nvidia gefore 8800 GTS ASUS p5N-E SLI hovedkort Silver Power SP-600A2C, 600W PSU Trenger uten tvil en oppgradering som dere ser Tenker å oppgrader hele pakka over nyttår en gang, men kan jeg kjøpe et nytt skjermkort nå slik at jeg kan kjøre BF3 uten lagg? Om mitt hovedkort støtter de nye kortene da? Eller bør jeg bare vente til de nye skjermkortene kommer over nyttår og satse på at prisen faller på de litt eldre modellene? Endret 6. desember 2011 av nalgec Lenke til kommentar
greenman Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Hvis du har litt is i magen ville jeg ventet på 7000-serien til AMD. Lenke til kommentar
nalgec Skrevet 6. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2011 Hvis du har litt is i magen ville jeg ventet på 7000-serien til AMD. takk for svar Hvordan er det med hardware ellers? Lønner det seg å handle en og en del på tilbud/ukens/demo tilbud etc vs kjøpe alt samlet med tanke på frakt etc? Første gang jeg handler pc deler online. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Hvis du finner 2-3 deler på ukens/timesalg o.l vil det nok lønne seg å kjøpe litt her og der. Kommer jo selvfølgelig ann på hvor bra tilbudet er. Ellers er dustinhome som oftest billigere enn andre (se bort i fra tilbud). I tillegg tar dustin bare 99,- for frakt (gratis hvis du er student) Så, hvis du orker å vente til nyåret er det jo bare å følge med på de forskjellige sidene etter tilbud. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå