Morgens Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Hei, ørlite off-topic. Men vet noen navnet på en eller annen "billig" medisin uten resept på Apoteket som har en slik dråpedispenser på "tuten"? Øyedråper e.l. Skal bruke flaska til noe helt annet og kom ikke på noen bedre måte og spørre på. Uten resept altså! Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 (endret) Dråpedispenseren har et litt mer vitenskaplig navn. Hvis du ber om en "pipette" vet apotekeren nøyaktig hva du mener. Engangspipetter får du sikkert kjøpt billig i tipakninger, uten å kjøpe medisin du ikke trenger. Biltema har spesiallagde pipetter for å teste batterisyre. Men det er overkill hvis du ikke skal håndtere syre. Endret 6. desember 2011 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Morgens Skrevet 6. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2011 Takk, regnet med at det var et bedre navn. Da bærer det til Biltema i morgen... Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 (endret) Det er denne jeg snakker om: http://biltema.no/no/Bil---MC/Verktoy-og-verkstedutstyr/Testinstrument-og-Elektronikk/Optisk-glykol--og-vaskemaler-37200/ Grei for testing av batterisyre og glykol, men fullstendig overkill for de fleste andre oppgaver. 369 kroner Hvis du bare skulle hatt noe lite og billig, tror jeg apoteket har billige greier, både engangs og flergangs. Endret 6. desember 2011 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Kan fint bruke spøryter uten sprøytespiss til det. Fås kjøpt på apoteket for lommerusk. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Har brukt alle de ulike forslagene som har kommet fram her, og det som jeg tror vil fungere best er å kjøpe en pipetteflaske på apoteket. Det er sannsynligvis også det rimeligste også, men det er ikke alle apoteker som har dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå