Ultra_Fisk Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Så nettopp på TVnorge en modda postkasse, var dette fjøslukt sitt prosjekt? btw var en fint modda postkasse dette altså.rød :o mvh Emil Lenke til kommentar
Dings Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Jupp, Fjøslukt og Dings (ikke glem meg da ) var på TV. Var på TV i går og faktisk, så kan ikke skjønne hvorfor de sendte klippet om igjen.. De må ha lite nyheter å sende hvis vi blir sendt Var i BT (Bergens Tidende ) igår (15.08.03) også. Mvh. Dings PS. Har klippet hvis noen merkelige personer har lyst på det.. (71MB men koder til DivX nå..) Lenke til kommentar
Dings Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 glemte en ting.. TV-norge sa du?!? Det klippet skulle da bare bli sendt på TV-hordaland.. Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 har noen tatt opp?? kan sende den?? Lenke til kommentar
Dings Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Har klippet som ble sendt på TV-hordaland (sikkert det som gikk på TV-norge) som DivX-5. Er på 11MB. Skal se om jeg får det på nett om en liten stund Mvh. Dings Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 har du msn?? har jeg. hint hint Lenke til kommentar
Ultra_Fisk Skrevet 16. august 2003 Forfatter Del Skrevet 16. august 2003 Beklager, kom ikke på begge navnene, bare fjøslukt pga spesielt nick Jepp, var på tv norge jeg så det jeg så, slo på TV og da var dette innslaget nesten slutt, så bare at noen snakka til en med rødt hår og et bilde av en rød modda postkasse. Vet ikke hvem av dere som har rødt hår jeg, eller om jeg kanskje har sett noe annet? ps kan jeg få det? (klippet) Lenke til kommentar
gather Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 du får sende det til meg så hiver jeg det ut:d Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 steike, når jeg får ferdi jerry kanna mi kan dem jaggu me få filme den å.. Lenke til kommentar
Ultra_Fisk Skrevet 17. august 2003 Forfatter Del Skrevet 17. august 2003 Ja, hvordan går det med prosjektet ditt? Snart ferdig?Får vi bilder snart? Hvilke "ting" har du fiksa på den ? masse spørsmål :o Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Ja, hvordan går det med prosjektet ditt?Snart ferdig?Får vi bilder snart? Hvilke "ting" har du fiksa på den ? masse spørsmål :o Stoppa plusteli opp. men kjøper meg 2 nye når jeg har slått meg til ro med skole osv.. Så blir det bedre tapeing under saging osv. så den blir finere. Skal også lage en "artikkel" under hele prosjektet slik dere kan få se kor den ble som den skal bli.. Kanna jeg driver med nå står bare her, trenger ei hk plata, men orker ikke stikke å hente en på elkjøp.. Lenke til kommentar
Izex Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 har du msn?? har jeg. hint hint Det derre kan jo misforstås bigtime dah Lenke til kommentar
Dings Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Godagen godtfolk! Klippet er nå lagt ut på siden vår. Dere finner det uner "presseoppslag i menyen til høyre. Vi vil leggeut artikkel og fler bilder av postkassen så fort vi kan. Artikkelen er tom. skrevet ferdig, mengler bare finpussen. Mvh. Dings Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Jeg har også sett deg :smile: Så det i Postens kundemagasin "Oss mennesker imellom"! Fet pc Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Hvordan går det an å få så mye oppsikt pga en liten casemod? Lenke til kommentar
Dings Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Sansynlig vis fordi det er sommer og agurktid i mediene.. Vi sendte en mail til BT som ringte tilbake kort tid (30 min.) etter. (bør igjen si litt om hvor lite de har å skrive om) Nå har det seg også slik at BT driver, eller i hvert fall leverer nyheter, til TV-Hordaland som er en regional-kanal i TV-Norge. Da vi tipset BT fikk TV-hordaland sansynlig vis også vite det og de må ha solgt / gitt klippet videre. Det må ha skjedd lite i verden denne uken... :-? Mvh. Dings Lenke til kommentar
NetFinity Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Sabla treig server. Her er en alternativ link til dere med bredbånd og lite tålmodighet. http://194.63.250.45/temporary/tv.avi Lenke til kommentar
Dings Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Takk for det. Klipet blir hostet på Fjøslukt sin egen 1Mbit linje, så det er grense for hva hastigheter som oppnås Dings Lenke til kommentar
henriksern Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 hoho, han nyhetsleser karen så litt tvilsom ut.. visste ikke _helt_ hva han skulle si nei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå