Mysterio Skrevet 6. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2011 (endret) Hei. Jeg oppdaterte min skjermkort GeForce GTX 460 for noen dager siden. Dette har ført til at alle avi-filer jeg legger inn på Windows Live Movie Maker får svart bilde mens lyden kan høres i bakgrunnen. Jeg har innstallert både Fraps, Movie Maker og Codecs på nytt uten at det hjalp noe. Siste løsningen er å nedgradere skjermkortet til en eldre versjon. Hvordan kan jeg gjøre det? Endret 6. desember 2011 av Mysterio Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 6. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2011 nedgradere skjermkortet? kjøp et dårligere. Lenke til kommentar
Mysterio Skrevet 6. desember 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. desember 2011 Jeg har som sagt oppdatert den, men ønsker å gå tilbake til en eldre versjon.. Hvordan? Lenke til kommentar
steinarsen44 Skrevet 6. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2011 (endret) Jeg har som sagt oppdatert den, men ønsker å gå tilbake til en eldre versjon.. Hvordan? Han har oppdatert driveren tenker jeg;) Trykk på windows knappen, høyreklikk på datamaskin og velg egenskaper. Deretter velger du enhetesbehandling på venstre siden i vinduet som kommer opp. Deretter finner du "skjermadapter" i det neste vinduet, hæyreklikk på "gtx 460" så "egenskaper" deretter "driver" så avinstaller:) Så laster du ned og innstallerer du den nyeste driveren som funka! - Lykke til:) Endret 6. desember 2011 av steinarsen44 Lenke til kommentar
oyfug Skrevet 6. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2011 (endret) driverne du tenker på? gå inn i enhetsbehandling trykk på skjemadaptere høyreklikk på skjermkortet ditt velg egenskaper. gå så inn til drivere og velg rull tilbake driver for sein... Endret 6. desember 2011 av oyfug Lenke til kommentar
Mysterio Skrevet 6. desember 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. desember 2011 Da ruller den helt til den første versjonen og da går det ikke engang å åpne Movie Maker.. Men hvor kan jeg selv bestemme hvilken geforce driver jeg ønsker å innstallere? Kommer som regel den nyeste versjonen. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 7. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2011 http://www.nvidia.com/Download/Find.aspx?lang=en-us Du kan kanskje forsøke her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå