AnonymDiskusjon Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Meg og min samboer har prøvd å bli gravid i 10mnd no, uten hell.. Idag fikk vi vite at hans søster er gravid, ikke planlakt.. Selvføgelig glad på deres vegne, men ble samtidig lei meg Er det egoistisk? Postet av anonym: 3ac914d67ffa4fb633c8424f4858eb8a Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Selvsagt ikke. Det minner deg på det du sliter med å få selv.. og det er helt naturlig å bli lei seg. 1 Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Ville ikke si det er egoistisk. Heller normalt å få slike tanker/følelser når noen du kjenner blir gravid. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 HELT normalt! Og ingen ting man skal skamme seg for. Begjær/sjalusi er normale følelser i disse tilfellene, jeg hadde det likt da min svigrinne ble gravid Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Selvsagt er det lov å bli lei seg. Jeg ville vel gått så langt som å si at den personen som ikke ble lei seg når de fikk understreket at noen andre får det de så sårt ønsker seg, den personen er ikke helt vel bevart. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Du kan jo lufte et forslag om at siden dere ønsker barn, og søsteren ikke planla det, kanskje ikke ønsker det en gang, så kan jo dere overta litt. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Det er greit å vekke gamle tråder til livet, men ikke med offtopic. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg