petnor Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 KE97997 Jeg fikk en regining på nesten 1000 kr får å ha fylt 60 liter diesel på Esso Trondheimsveien Veiservice (Tiger AS, men jeg har ikke noe KE97997. Dette er ikke min bil! Jeg prøver regnr til 2282, men de sier at den ble vraket 29.0.1998 WTF! Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 (endret) KE97997 Jeg fikk en regining på nesten 1000 kr får å ha fylt 60 liter diesel på Esso Trondheimsveien Veiservice (Tiger AS, men jeg har ikke noe KE97997. Dette er ikke min bil! Jeg prøver regnr til 2282, men de sier at den ble vraket 29.0.1998 WTF! Bilen er jo forsatt registrert i Brønnøyregistrene,så kan jo skyldes samme navn? Identitesttyveri kan være en mulig årsak.Ta saken med til Politiet.For det reg nr er ikke vraket...det du har oppgitt her. Søkte på heftelser... http://www.brreg.no/..._motorvogn.html Endret 6. desember 2011 av Jan Erik Engan Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 mangler du bankort, kredittkort? eller noe som helst og btw bilen er ikke registrert. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 mangler du bankort, kredittkort? eller noe som helst og btw bilen er ikke registrert. Bilen er registrert jo...om du søker på heftelser vil du få opp idag..."ingen heftelser registrert pr 02-12-2011...det hadde ikke kommet opp om bilen var vraket. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Tør jeg anbefale å kontakte de som har sendt deg fakturaen? Hvem bilen er sin er jo i utgangspunktet ikke ditt problem. 4 Lenke til kommentar
Hachon Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 mangler du bankort, kredittkort? eller noe som helst og btw bilen er ikke registrert. Bilen er registrert jo...om du søker på heftelser vil du få opp idag..."ingen heftelser registrert pr 02-12-2011...det hadde ikke kommet opp om bilen var vraket. Jeg sjekket reg.nummeret til den gamle Asconaen som jeg hadde på slutten av 2001, og personlig leverte til vraking, der kommer det også opp at det ikke er registert noen heftelser. Følg oppfordringen til Herr Brun. 2 Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 (endret) mangler du bankort, kredittkort? eller noe som helst og btw bilen er ikke registrert. Bilen er registrert jo...om du søker på heftelser vil du få opp idag..."ingen heftelser registrert pr 02-12-2011...det hadde ikke kommet opp om bilen var vraket. bilen er ikke registrert Du kan søke på hvilken som helst random bilnr og den kommer til å vise deg at det ikke er noe heftelser på bilen! Du må se på http://www.vegvesen.no/Kjoretoy/Eie+og+vedlikeholde/Periodisk+kjoretoykontroll/Kontrollfrist og http://webkat2.mekonomen.se/inetkat/default.asp?Hbutik=6024-000&Hsprak=N&Htider=Hverdager.+8-18++L%C3%B8rdag+10:00-16:00&Hadress=Smalvollveien+46,+0667+Oslo,+Tel:+2320+7800&[email protected] søk på det så finner du ut at den bilen er longgone Endret 7. desember 2011 av m4sta Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Bilen er jo avregistrert kommer det opp? Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Bilen er jo avregistrert kommer det opp? Sjekket det jeg med og fikk samme svar ...så da kjører noen rundt på falske skilter da? Lenke til kommentar
Indian Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Tror det er polske skilter. Jeg har en sak gående der jeg ble fotografert i bomringen i Oslo. Jeg bor ikke i Oslo og akkurat den tiden var jeg på vei til Ungarn med automatiske registrering av bil. Om ikke det er nok, fikk jeg en parkeringsbot i Bucharest...... Jeg har tilbudt alle papirer til inkassobyrået for 900 kroner da jeg krever betalt for jobben. Det blir forliksrådet neste...... Det kan lønne seg å kreve. Jeg sporet opp en som bulket bilen min og stakk av. Jeg giik til motpartens selskap If og krevde 11,000 kroner for sporing. Jeg fikk 4500. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå